YORUMLAR
Sevgili Cezmi Ersöz ile şiir üzerine edebi bir söyleşi yapmıştım...
O dönem onu yakından tanımak nasip oldu...
Olduğu gibi ve yüreğinin yettiği yere kadar vefa yağmurları yağdırabilen iyi bir insan...
Elbette sanata verdiği değer yaşamındaki asıl rengin elçisi de...
Evvet o karanlığın gözlerine ruhundaki saklı ışıkları savuracak kadar da cesur biri... Yaşamdaki her türlü zifiri çığlıklara inat!...
Tebrik ediyorum Sayın Baki Evkaralı...
bakican.
bakican.
Yüreğinize sağlık.Yazınızı okuyunca yalnız olmadığımı farkettim.Ben de hep ulaşmak isterdim ki; hala ulaşamayanlardanım o yıldızlara. Aaaa yok aslında nasıl da unuttum,unutulmaması gerekeni.Ben de internet aracılığla ulaşmıştım bir yıldıza.Yusuf Hayaloğlu'na. Şiirlerimi okumuştu ve çok beğendiğini söylemişti.Tam Onur AKIN'lık demişti. Ama çok geçmedi bana kahve içmeye geleceğine söz vermişti ki ; ne yazık ki bana gelemeden ahirete göç etti... Bir yıldız kaydı elimden ve bir daha da hiç bir yıldızı tutamadım...
bakican.
Ne güzel anlatmışsınız sevginizi ve o dönemki heyecanınızı...Ben edebiyatçıların belli bir kariyere ulaştıktan sonra okurunu ve diğer edebiyatçıları küçümsemelerine, kasıntı yapmalarına hiç anlam veremedim zaten. Oysa ne güzeldir sevilmek, okurunun gözlerindeki heyecana bakarak yeniden dallanıp budaklanmak...
Size gelince, saygıdeğer ve çok yetenekli bir değerimizsiniz.
Dilerim dostluklarınız daima samimi ve daimi olur.
Saygılar.
bakican.
Gönlün , kalemden akışı bu olsa gerek herhalde ...
Kayalardan akan kaynak suları gibi berrak , tertemiz ...
'' Tevazuu fetheder fettah babını '' derlermiş ya efendim !.. Açılmayan kapıları o açarmış meğerse ...
Bala banıp ta yazan mütevazı ama bir o kadar da derin kaleminizi , en kalbi saygımla selamlıyorum ...
Sizi okumak ayrı bir keyif inanın efendim !.. Bunun gibi nezih nice eserlerinizde buluşmak dileklerimle ...