İNTİZAR
Merhaba...
Bu gece ağlayan gözlerimle ,eski günlere daldım.
Sen gençliğimin katili olmuşsun geçte olsa anladım,Belki son nefesime kadar ağlayacağım ama kalbime söz geçiremedim,ömrümden son yaprak düşene dek sana aşık kalacağım.Dün gece yazdığın mektupları tekrar tekrar okuyup ateşe attım kül oldular;Öfkem dinecek sandım,ama dahada öfkelendim,onları yok ettim ama içimde yaktığın ateşi söndüremedim,Bana vaadettiğin mutluluğu kor alevlere attın,güzel olan herşeyimi ,camdan kalbimden parçaladın aldın ,hepsini geri istiyorum senden;güzel günlerimizde başına tac ettiğin beni kötü günde yapayalnız bıraktın;Artık sana dair hayal kurmuyorum,unutmayacağım,ne seni nede sana ait herşeyi kazıdım yüreğimin ortasına,Başka anılar birikip ,yüreğimde açtığın yaranın üzerine kabuk bağlayana dek sana ahh edeceğim;sanırım yapman gereken tek şey var,yaralarımın kabuk bağlaması için dua edeceksin,ki vijdanın esaretten kurtulsun,Sana klasik aşk hikayelerinde olduğu gibi mutluluk dilemeyeceğim,bana yaşattıklarını yaşadığın gün gelene dek sabırla bekleyeceğim;şimdi sana elveda diyorum ,depremi atlattım artçıları yaşıyorum,benim artçılarım senin depreminin öncüleridir bunu unutma....
YARALARIN KANADIĞINDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE ELVEDAAAA.
Mektubumun gerçekliği yoktur tamamen hayal ürünüdür,SAYGILARIMLA...
YORUMLAR
zaman zaman tıpkı sizin yaptığınız gibi geçmişe doğru yolculuğa çıkarız.. neleri geride bıraktığımızı ve yaşadığımı hatırlarız. bazılarını hatırlamak dahi istemeyiz, sevginizi hak etmeyen birine verdiğiniz gibi...boş verin ne hali varsa görsün, belki bedduanız tutar belki tutmaz...sizin sevginizi hak edecek ve size sevgisini verebilecek bir insan günün birinde elbet çıkacaktır. amma yarın amma ertesi gün...hayat böyle bişi işte...