- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Son Acı
İnsanoğlu hiç bir zaman bitmeyecek olan duygulara sahiptir. Acı çekmek hiç bir zaman bitmez. Doğduğumuzda kendimizi ifade edemeyiz ağlarız o zamandan başlar göz yaşlarımız
Bir çok acı şeyle karşılaşırız. Bazen başkalarını yakarız bazen kendimizi yakarız. Geçmiş her an aklınıza geliyorsa zaten gelecek sizin geçmişiniz gibidir. Doğduğunuz andan başlamıştır göz yaşlarınız ve hiç bitmemiştir. Aşık olursunuz acı çekersiniz, hiç bir şey yapmazsınız acı çekersiniz yalnızlıktan ve ölürler acı çekersiniz ve son nefesinizde yine acı çekersiniz. Uzak da değil son acı biliyorum ve korkmuyorum desem de içimde bir yerlerde saklı korkum var. Kaçıp gitmek istiyorum hata yaptığımdan ya da insanları üzdüğümden değil. Sadece her şeyden uzak olmak için gitmek istiyorum. Pişmanlıklarım var bu hayatta sevdiklerime karşı. Anneme karşı belki de size karşı. Ne alaka size karşı neden pişman olayım ki ? Evet doğru şuanda pişmanım. Siz boşu boşuna bu satırları okuyorsunuz ve hiç bir anlamı da yok.
Ben ölüyorum lan ölüyorum. Anlamsız dünyada anlam aramak için var olan insanlar. Para gözler, benciller hepinizden nefret ediyorum. Bütün insanlıktan bütün acılardan
şuanda gözümden akan ve akacak olan bütün yaşlardan nefret ediyorum. Ben kendimden bile nefret ediyorum sizin haberiniz var mı bundan! Yatağa başınızı yasladığınızda kendinizden hiç bir halt olmayacak gibi hissettiğiniz olmadı mı sizi hiç? Kafanızda milyonlarca sorun varken sadece bir tanesine odaklanmadınız mı yeri geldiğinde?
Küçük bir çocuk gibi mutlu olmak için aynanın karşısında şebeklik yapmadınız mı? Elbette annenizden gizli eğlenceli bir şeyler yapmışsınızdır. ee o zaman her zaman mutsuz değiliz her zaman mutlu olmadığımız gibi. Ben mutlu günlerimi istiyorum. Annemin kucağında uyuduğum günleri babamın elimden sım sıkı tuttuğu günleri onların yanımda olduğunu hissettiğim günleri istiyorum ve şimdi ne arkadaş ne dost ne de başkası hiç kimsenin yanımda olmadığı kalabalık evrende yalnızlığımla yaşamaya çalışıyorum ve canım çok yanıyor.
Sizse kafanızda gereksiz milyonlarca kendinizden sorun yaratıyorsunuz. Hanginizin dayısı sizle birlikte olmaya kalktı hanginizin çocukluk prensi ellerinizin arasından kayıp gitti hanginiz nefes almak istese de alamadı hanginizin annesi sizi yarı yolda bırakıp gitmeyi düşündü hanginiz lan hanginizin söylesenize! Söyleyemezsiniz bu benim yazım ve ben güçlüyüm burada. Kafayı yemek üzereyim belki de. Boş duvarlar arasında gelen hayaletler var. Benimle konuşuyorlar. Susun ! Sessiz olun ve dinleyin. Boğazıma sarılıyorlar sanki nefes alamıyorum artık gözlerim kararıyor ve son göz yaşımı veriyorum. Siz yine de susun…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.