ben ölüyorum anneee
ANNEE.. CANIM ANNEMM
Senin bu mektuptan hiçbir zaman haberin olmayacak biliyorum.Ben yine de yazıyorum.Anne ben ölecem biliyomusun?Ben oğluma ağladığımda bana bakıp ağlardın ben yanarım yavruma yavrum yanar yavrusuna diye ağıt ederdin üzülme anne size oğlumu emanet ediyorum ona iyi bakın benim yokluğumu aratma ona anne...
ağladığında sil göz yaşını sarıl ona...sakın ağlamasın o ağladığında benim çok üzüldüğümü söyle...Anne oğluma iyi bak...arada mızıldanır idare et benim hatıram o size...gözleri güneş gibi parlar onun bi annem dediğinde dünya benim olur ama ne yazıkki o büyüdüğünde yanında olamayacağım...anne o ilk doğduğunda gözümü kapattım askere gidşini evlenmesini torunlarımı bile hayalimde gördüm sanki bilmiştim göremeyeceğimi...
Anne gece uyanır ağlar sakın ona kızma uykunu bölecek ama su içer uyur yine...
canım annem sakın üzülme sen de olurmu?sana ewlat acısı yaşatacağım ama ilahi takdir...napalım kaderimiz bu...seni bilerek bilmeyerek üzdüysem affet beni anne hakkını helal et.kimse bilmiyor hastalığımı her defasında yalan söylüyorum size benim de dermanım yok aslında...yavaş yavaş ölüme yaklaştığımı biliyorum korkmuyorum anne.Ağrılarım çoğaldı gözlerim bulanık çift görmeye başladı sana tansiyon diyorum ama ölümüme az kaldı anne...
son veda ederken mektubuma keşke her anım mutlu geçseydi anne sizlere doyamadım özelliklede paşama doyamadım.hakkınızı helal edin ve hiç bişey için üzülmeyin...
HOŞÇAKAL HAYATTTT
YORUMLAR
Allah aşkına bu bir kurgu deyin olur mu?
Çok yalın bir veda mektubu ve o kadar yalın olmasına rağmen öyle dolu dolu ki okurken yandı içim.. ağladım.. kurguda olsa çok zor hayata tunurken kaymak ve durmadan düşmek.. Eğer ki hastasınız ve bu cidden bir veda mektubu annenize? ben size acil şfa diliyorum.. Rabbim bir yabancının yürekten dilediği dileği kabul edermiş...sizin için acil şifa ve evladınızla upuzun bir ömür diliyorum.... sevgilerimle.