Wikileaks Edebiyatdefteri.com
Bu siteyi yıllardır ben ve diğer yönetici arkadaşlarımla birlikte yönettiğimi sanırdım. Halbuki bunu çok kısa zaman önce anladım ki ( 27 sn önce ) bu site bazı gizli eller tarafından müdahale edilerek yönetiliyormuş. Evet sevgili günlük. Bunu kendime itiraf etmek çok zor ama öyle.
Bahsi edilecek olan bu gizli el dün gece siteye bir kaç yenilik yapmaya çalışırken sırf uyuyayım diye bana 3 bardak ayran içirdi. Neyse ki iradesine sahip bir insanım da dördüncü bardak uzatıldığında hayır diyebildim. Ayrıca daha önce ki zamanlarda da sitemizin toplantısına gideceğim vakit ya bende gelirim ya da gidemezsin dedi. Peki sende gel dediğim de beni yol tutar gelemem demesinden hayır toplantıya gitme dediğini anlamalıydım. Zira toplantı sonrası bunun acısı çok fena çıktı.( 2 hafta boyunca market alışverişi )
Geçen hafta sonu oturayım site de yapılması gereken işlerimi halledeyim demişken. Canhıraş bir seslenmeyle birlikte kapımın tıklanmasıyla olduğum yerde irkildim. Hadi kalk teyzeni alalım bizi falanca akrabanın evine götür diyen bir talimat karşısında görev bilincinin farkında olan ben, verdiğim cevap ile Dünya yönetici ödüllerini silip süreceğimden eminim. Hatta Nobele bile aday olabilirim.
Ben: Benim halletmem gereken işlerim var. Başka zaman gidersiniz.
Gizli el: Hayır. Teyzenler bekliyor çabuk gidelim. Sonra geri gelirsin.
Kaderine küsen garip bir yönetici olarak boynumu büktüm ve zoraki bir ses tonuyla evet diyebildim.
Hemen giyinip akrabaya gitmeden önce teyzenin yolu tutuldu. Teyzem ve annesini talimat edildiği gibi telefonda koordinatları daha önceden belirlenen yerden nihayet alabilmiştim. O kadar zor şartlarda araba kullanıyordum ki. Radyonun sesinin açılmasına bile izin verilmiyordu. Sıcak havada bunalan ben camı açınca hemen kapat teyzen hasta olacak diye tepki gelince kaderime ağlamak yerine sabır etmeyi tercih ettim. Yolda çeşitli sorgulamalara maruz kalmakla birlikte ufak tefek bazı dedikodulara şahit olabildim. Meğer bizim sülalede neler oluyormuş haberim yok.
Her neyse; aklımda bu muhteşem üçlüyü akrabaya bırakıp hemen dönme planı yaparken varış noktasına geldik. Hadi siz çıkın ben sizi akşam alırım demiş olmamı duymamışlar gibi sürekli hadi gel iki dakika otur sonra eve gidersin demiş olmalarına inanıp akraba evinden 4 saatte çıkamamış olmama mı yanayım yoksa eve gelince işlerimi hala bitiremeyip ben biraz uyuyayım kalkınca yaparım dediğimde sabah 08:30 da kalkmış olmama mı yanayım bilemiyorum.
Evet, sizler bu siteyi biz yöneticilerin idare ettiğini düşünürken arka planda gizli eller sitemizin en derin noktasında kendilerince çeşitli oyunlar kuruyorlar. Ve hepimiz bu oyunlardan habersiz sitemizde yaşantımızı devam ettirmeye çalışıyoruz.
Annemin ve tüm annelerin ellerinden öperim :)
YORUMLAR
Hiç şaşmadım ilk parağraftan sonra.Ya anne...ya eştir bu üçüncü el dedim.
Sevgili Habib bey,anne yazar...eş ve çocuklarda okur...oynar...
Ama evlenip,çoluk çocuk sahibi olursanız anneler biraz ıskalayabilir.O da bilerek tabiiki.Esnek davranmak istemiştir mutlaka.
Değişik bakış açısı.Sonuna kadar gizemini korumuş.Allah sana annene,teyzene ve anneanneye uzun ve sağlıklı ömürler versin.
Keyifliydi günün içinden anlatımını okumak.
Selam ve sevgiler.Teşekkürler.
...:)))
Allah uzun sağlıklı ömürler versin hayat bizi candan sevenlerle anlam kazanmakta mutluluklarınız daim olsun..
Habibce içten ne güzel paylaşımdı
teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız şanssınız değerli Habib dost.:)
sevgim saygımla hep selamlar..
Tabi yazıyı okuyunca, ilgili fotoğrafa da ister istemez bakası geliyor insanın.
Sonra şey diyesi geliyor insanın, bu teyzeler diyesi geliyor, dantel yapmak dururken WikiLeaks' le ne işleri var deme de dur ( dantel de uluslarararası organizasyon değil mi sanki ?)
Vazgeçiyorum kendi kendime; ya diyorum bırak eyleşsinler. Dünya halidir bu, bir şekilde dönecek.
Bak fotoğrafta en ortadakine; onun işi WikiLeaks'le, diğerinin derdi askerdeki torununa bir an önce mektup yetiştirmekte... Öbürünün akşama pişecek yemekte, ötekinin kızının evine yakacak götürebilmekte...
Dünya saati bu, nasılsa nasılsa bir gün zaman ona da gelecektir.
hımmmmm merakla hikayeyi , ne içerdiğini anlamaya çalışaraktan okudum bakalım yazı nereye varacak düşüncesinle gülümsiyerek içimden şuralara şöyle yorumlar yapıştırmalıyım dedim Fakat sırasıyla tüm yorumcuların düşüncelerini yanıtlarını okuyunca vallah hepsi birbirinden farklı vede doğru isabet diye düşündüren beğendiğim güzel cevapları sıralamışlar susakaldım ilave edecek bir şey kalmadı bana çünkü onlara tüm şıklara katılıyorum:))
Sayın ANSIZIN, yöneticiler yazı yazamaz diye bir kural mı var ki de, sık sık yazmıyorsunuz? Yazıyı okuyunca nasıl gülümsedim bir bilseniz. Güzel ve eğlenceli bir yazı olmuş.
Şu gizli yöneticilere gelince; Devleti Başbakan, Başbakan’ı da eşi yönetirmiş. Dolayısı ile bizim siteyi kimin yönettiği ortada)
Şu ziyaretin asıl ama neydi? Bir de onu yazarsan bizleri meraktan kurtardığın gibi, bahtiyar da edersin. Çünkü bu ziyaretin asıl amacı hayırlı bir iş gibi geldi bana.
Hadi hayırlısı.
Sevgi ve saygılar…
"Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır."
Başarınızın ölçüsü site gözlemlerimize dayanmakla birlikte "özen, disiplin" gibi niteliklerin yaşamın her yanında aynı olduğunu düşünerek yukarıdaki cümlenin doğruluğuna bir kez daha ayna gibi bir tablo diyesim var...
Maşallah ama ne de söz dinlermiş vâlidenin oğlu, siz hiçbir şeye yanmadan şükredin o güzel insanın varlığına ve inşallah haberli habersiz hayatınız için düşündüğü ve düşüneceği güzelliklere... Oğul, hep sitede yatıp kalkacak değil ya elbet yürek dayanmaz buna.. İnşallah hayırlara hayırlara...
Taktikler de dikkatimi çekmedi değil, "üç bardak ayran" hârika.. Bizim elden kahve gayrısı gelmez ama güzelmiş, bir ara bunun üzerinde bâzı çalışmalar yapmalıyım. Faydasını da görüyor sanırım, evlat böyle veryansın ettiğine göre (!)
Anneliği hakkı ile bilen tüm annelere hürmetle...
Gün içinde güzel bir tebessümdü, esen kalın.
**Havin_** tarafından 4/11/2012 6:03:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Efendim sizden habersiz bazı üyelere böcek satmasın?
bu aralar annenizin gelirinde falan bir artış sezdinizmi? :))
ben olsam birkaç, hani şu petrol calıyorlarya boruyu delerek yaparım yani
onun gibi mesela böcek 10 tl dese kurdela 30 tl dese kimse itiraz etmez..
EDEPLENMİŞ EDEBİİ YAZI BU OLSA GEREK, muhteşemdi' de Anne imrentisi oluşturdunuz bendenizde aklıma geldi anacığım inanın kokusunu hissettim :( Allah ayırmasın, saygılarımla efendim hoşcakalınız
.
yok,sul tarafından 4/11/2012 5:03:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
anneyi yönetmek( daha doğrusu yönetebilmek ki buna hiçbir zaman izin vermezler)
işleri ya da siteyi yönetmek gibi kolay değilmiş di mi.. :)
not : lütfen sadece bir latifeydi "site yönetmek kolay mı sanıyorsun sen" gibilerinden
müdaheleler istemiyorum :pppp....
bir de aynur hanıma katılıyorum yazım konusunda ablam :)...
sevdim yazıyı, gülümsedim de... ne de olsa eninde sonunda annene/anneme benzeyeceğim bende ki kızım şimdiden "anneanneme benzedin demeye başladı"...!
erken mi yaşlandım ben ne ...:(
...
İtiraz ediyorum! Mükerrer yöneticilik var bu işte. Hem kendi itiraf etti şahıs. Biri üyelik onaylarını alsın:))
İlk defa böyle güzel bir yazınızı okuyorum. (Bildiriler, uyarılar, deşifreler edebi yazıdan sayılmazsa) Gerçekten bu kadar düzgün ve etkili yazabileceğinizi tahmin etmiyordum, yanılmışım.Üstelik anlatmak istediğiniz durumu bize fotoğrafladınız -ki burada fotoğraf yeteneğiniz devreye giriyor...Gülümsettiniz ayrıca teşekkürler.
Gelelim "gizli el" e...Wikileaks başlığını görünce ne yalan söyleyeyim adamlar bizim siteden de mi bahsetmişler diye az buçuk böbürlenmedim değil. Ama teyze fotoğrafını görünce Wikileaks hayallerim suya düştü:)
Sizi böylesi çalışmalarla -"sivil" dersek yanlış olmaz sanırım- daha sık okumak isteriz.
Annenize sevgiler ve selamlar. Öperiz onun gizli elini biz. Allah başımızdan eksik etmesin onu, ne diyelim:)
Saygılar.
Aynur Engindeniz tarafından 4/11/2012 2:54:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
:))))))))))))))))
. Zaten bu siteyi senin yönetmediğini biliyoruz canım. kih kih kih :)))))
İyi ki senin annen, benim annem, hepimizin anneleri bizleri bir saniye olsun yalnız bırakmayıp, akıllarından dillerinden düşürmüyorlar.
Yalnız annen bu yazıyı okuyunca sanki daha fazla anlatman gereken şeyler olduğu hakkında sana talimat verecek gibi. Bu günlük devam eder zannımca, etmeli de :)))
Wikileaks'e gelince, sana annen bu başlık yüzünden bi güzellik yapacak gibi ahahahaha :)))
Banu Kalyoncu tarafından 4/11/2012 2:14:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Banu Kalyoncu
Ben eğlenceli yazıları seviyorum devamı gelsin istiyorum
:)))