Aşkın Gücü
Hayat ne tuhaf değilmi.
Yıllardır monoton hayatın zorluklarıyla,tekdüze,gayesiz kendi kendine,kara tablolar içinde yaşayıp dururken,birden tatlı bir tesadüf olur.
Hiç beklemediğin bir anda,yıllardır Onu tanımadan kim olduğunu bilmeden arayıp durduğun sevdiğinle tanışırsın.
Aşık olursun Ona,Oda sana.
Yıldırım aşkı yaşanır aranızda adeta.
Hayatında bir canlılık başlar.
Sanki şarkılar söyleyip,dans etmek istersin.
Hayatında güzellikler yaşarsın.
Kara tablolar adeta renklenir,hayatın bir anlam kazanır.
Aşk yüreğe girince insan bir daha iflah olmuyor.
Çünkü aşık olduğun zaman artık,sen yoksun.
Hayatında daima O vardır.
Onunla başka alemlerde yaşadığını hissedersin.
Hep onu yaşarsın gece ve gündüz,sürekli yanında O varmış gibi olursun.
Sözleri daima aklındadır,sanki o an yanında ve huzur veren sesiyle tatlı bir şekilde güzel sözler söylemektedir.
Onu hep özlersin,ellerinin sıcaklığını,gözlerinin şevkatini,gül kokusunu özlersin,o an yanında olmasını çok istersin ve Onun o anda yanında olması için bir çok şeyini feda etmeye hazırsındır.
Onunla beraber yaşadığınız tatlı anılarınızdaki yerleri,tekrar onsuz gördüğünüzde sanki o güzel anı tekrar onunla aynı yerde yaşıyormuş gibi olursun.
Aynaya baktığında bile kendini değil,sanki O’nu görürsün.
Sana dair birşey de kalmaz hayatında artık.
O artık senden bir parça olur.
Ruh eşindir,yürek yarındır artık.
Kendinden önce onu düşünürsün"Acaba şu anda ne yapıyor."gibi çeşitli düşüncelerle Onu hayatında yaşatırsın.
Bazen Onu düşünürken aniden telefonun çalar,Onunla konuşursun.
Aşk çok özel ve güzel,bir o kadar da şaşırtıcı bir duygudur.
Aşk sonsuzdur,ucu bucağı yoktur.
İnsana güzellikler yaşatan,insanı mucizevi olaylarla şaşırtan,insanın başka alemlerde yaşatan,yaşadığın hayata bir anlam veren güç.
Aşkın gücüdür.
KIRIMLI
YORUMLAR
KIRIMLI
Vuslat olursa eğer,yer gök çiçekle dolar.
Ayrılıkla biterse bütün çiçekler solar.