- 2048 Okunma
- 22 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlu Yıllar Komutanım
Bazı insanlar vardır; doğar, büyür ve ölür. Yaşarken yaşadığının farkına varmadığı gibi, kimse de onun yaşadığının farkına varmaz. Çünkü ne kimseye ne de kendine bir hayrı vardır.
Bazı insanlar vardır ki; yaşadıkları zaman dilimi içersinde, kendilerine çeki düzen verip insanca yaşamaya gayret ederken, hem de etrafındaki bütün canlılara faydalı olmak için çaba sarf ederler. Bu canlılar, insan olmuş, hayvan olmuş, bitki olmuş onlar için ayrılmaz. Canlı olmaları yeterlidir…
İnsanlara nasıl faydalı olacağız diye çabalarken, vatanlarını da unutmazlar. Onlar için vatan kutsaldır, hem de her karış toprağı…
Neden bu kadar edebiyat yaptığımı sormayın; çünkü aramızda böyle bir insan var. Hepimiz onu az çok tanıyor ve seviyoruz.
Bu kişi; Tacettin Yıldırım. O bizim komutanımız. Aldığı azıcık sevgiyi harmanlayıp çoğaltarak fazlasıyla geri vermesini bilen, kendisiyle ve çevresiyle barışık, ender insanlardan biridir o.
Kendisini, 2009 yılından beri tanırım ve dostluğuna çokça güvendiğim insanların başında gelir.
İyi doğdun Komutanım! İyi ki varsın! İyi ki seni tanıma şerefine nail olanlardanım.
Sevgim saygım sonsuz…
Çok yaşa, mutlu yaşa…
Emine UYSAL/ 10.04.2012
YORUMLAR
Emine UYSAL (EMİNE45)
Doğum Günün Kutlu olsun Taco !!
Biz O'na Taco diye hitap ederiz. Hem de tam 50 yıldır.. Sivas 'lıların hasıdır O'nun. kanında vardır yazarlık. şairlik. hep yazar.anlatır. bizim anılarımızda, hatıralarımızda bir şeyler mutlaka vardır O' ndan.
Boşa değildir Taco' yu lider yapmamız.
68'li Hava Astsubaylarının lideridir. Birlik ve beraberlik içersinde bugünlere kadar hep beraberce gelmemizde O' nun birleştirici gücünün önemi tartışılmaz.
68'li Olmak Bir Ayrıcalıktır. Diyen Devre Kardeşimize Allah sağlıklı günlerde mutlu ve huzurlu bir yaşam versin..
tacettin yıldırım
Emine UYSAL (EMİNE45)
Hani derler ya ; '' Bu dünya böylelerin yüzü suyu hürmetine ayakta duruyor !'' diye. işte bence Tacettin Komutan onlardan biri. Dilerim daha da çoğalsın ve nesli tükenmesin böyle çok özel, çok güzel insanların. Tükenmesin ki ; gelecek nesiller, torunlarımız güzel bir dünya bulabilsinler yaşayacak..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Selam ve saygılarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygılarımla...
sayın komutanımızı o kadar güzel tasvir etmişsiniz ki..öncelikle vefalı yüreğinize şükranlarımı sunarım..sonrasında koca yürekli sevgili Komutan ıma iyi ki doğmuşsun, iyi ki tanımışım seni demek geliyor..nice yıllara ..her şeyin gönlünüzce olması temennilerimle..teşekkürler Emine Hanım..bize bu fırsatı verdiğiniz için...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Selam ve saygılarımla...
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle...
Ben Komutanımızı hiç tanımadığım halde, yazılarıma ve diğer arkadaşlarımın yazılarına yapmış olduğu yorumlardaki beyefendi tavırlarınla sevdim. Dilerim Allah onu sevdiklerine uzun yıllar sağlıkla bağışlasın.
Kendisine Mutlu Yıllar Dilerim.
Sizi de bu güzel vefanızdan ötürü kutlarım.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Daha sonra etkinliklerde tanıma fırsatı buldum. Kalbin sevdiğine gözler hayır demedi. İyi bir insan olduğunu gözümüzle de gördük.
Sen de bir etkinliğe katılırsan yakından tanıma fırsatını bulur ve bizim kadar sen de seversin. Zaten seviyorsun ya:))
sevgilerimle...
doğum gününüz kutlu olsun komutanım iyi ki doğmuşsunuz iyi ki varsınız ve bizler iyi ki sizi tanımışız naif,kibar, babacan komutanımız sağlıklı mutlu sevdiklerinle uzun bir ömür dilerim iyi ki varsınız
arkadaşım sizde yazdınızda haberimiz oldu sayenizde sizde teşekkürler
sevgiler
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Selam ve saygılarımla...
Allah uzun ömür versin komutanımıza, gerçekten çok değerli bir insan.
Vefâlı yüreğinizi kutlarım.
Selam ve sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
selam ve saygılarımla.
Sizi Kutlarım,
Arkadaşa gösterdiğiniz vefa ve saygı için .
Tacettin Bey'i de, böylesine güzel intibalar bıraktığı için
Saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevenleriniz bol olsun efendim, yorumunuz için teşekkür ederim.
saygı ve selamlarımla.
tacettin yıldırım
sevilmek , sayılmak dostlar tarafından anılmak arada bir yadedilmek yaradanın o insana en büyük lütfudur. işte ben dünyanın en zengin insanıyım...benim sizler gibi dostlarım var. varolun sağolun...ve sen sevgili kardeşim emine tanıdığım günden bu güne kadar yüreğini mertliğini her daim her yerde söylemişimdir.ve bu güne kadar bana verilen en değerli bir doğum günü hediyesi sundun senide sevindirenlerin çok olsun saygılr sevgiler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgilerimle.
ha unutmadan; resmini faceden aşırdım ama umarım kızmamışsındır:)) çok beğenmiştim çünkü...
tacettin yıldırım
AYSE 09
yalnız ardahana uğramadınız niyeki kış diyemi saygılarımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgilerimle can
AYSE 09
sevgimlesin bitanesi
Kısa bir süre önce tanıma şerefine erdim.. iyi ki tanımışım çok fazla muhabbetimiz olmasa da iyi
insanları gözleri ele veriyor sevgi ve şefkatle güzellikle bakmayı biliyorsa, kii Değerli Tacettin Abim de böyle bir kişi evet Doğum günü kutlu olsun daha nice sağlıklı uzun ömürler diliyorum.. Sana gelince sevgili arkadaşım çok vefalı bir dost ve arkadaşsın iyi ki varsın iyi ki sizleri tanıdım canım sevgilesin her daim...
tacettin yıldırım
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
BOZOK KIZI
Nice yaşlara diyorum ben de. Rabbim hayırlı ve uzun ömürler nasip eylesin güzel abimize.
Sana da sevgiler Emine Abla.
Kutluyorum her ikinizi de.
tacettin yıldırım
Emine UYSAL (EMİNE45)
Aynur Engindeniz
Allah'a emanetsiniz.
Çok teşekkürler Eminecim. Sayende bizim de haberimiz oldu. Doğum günü kutlu olsun, Sağlıklı, sevdikleriyle mutlu daha nice yıllar dikiyorum komutanımıza. Sevgilerimle...
tacettin yıldırım
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle