ARKADAŞIMIN HAYATI
Onu tanıdığım da ikimizde 12 yaşındaydık yeni büyüyüp geliyorduk...Annesinin akli dengesi yerinde olmadağı için bi gün Öznur un annesinden babası ayrılmıştı.Babası Öznurun annesine seni annene götürcem orada biraz kal diye göndermişti...Öznur lar 3 kardeşti...öznur 12 tuğba 10 Hatice 6 yaşındaydı.Babası alıp 3 çocuğunu Ankara ya gelmişti.Babaannesi ise oğluna kız bakıyodu.Aradan fazla zaman geçmeden babası bir hanımla ewlnemşti kadının yanında 7 yaşında bir oğlu vardı.Başlarda herşey çok güzel gidiyordu.Yada biz öyle sanıyorduk.
Öznura üvey annen nasıl diye sorduğumda iyi diyodu ne eksik ne fazla sadece iyi...Çocukluk işte ewimiz dağların eteğindeydi ve bizim bi kayamız vardı adını dert taşı koymuştuk.Bigün bi baktım öznur orda hemen yanına gittim
ne oldu özo dedim
ağlıyodu
ne oldu diye yine sordum.
sarıldı bana
ANNEMİ İSTİYORUM dedi
bişeymi oldu söylesene
kardeşlerimi ve beni dövüyor oğlu ile et yiyiorlar bizi sofraya oturtmuyo tuğba ile hatice ağlıyo onlarda istiyo ama vermio küfür ediyor.Annemin hastalağı ile dalga geçiyo
yüzüme bakarak fatoş sakın anneni üzme ewde bütün işleri ben yapıyorum kardeşlrmn ve benim kirli çamaşırlarımızı makinada yıkatmıyo elimde ben yıkıyorum dedi.
canım arkadaşımın elleri hep yaraydı ve ben ona kızyodum krem kullan diye nerden bilcektimki..
öznur bigün yine o dert taşındaydı bende gttim yanına elinde bi defter vardı şiir tarzında bi mektup yazmış annesine aradan yıllar geçti o günkü ağlamamızı hiç unutamam şöyle yazıyordu..
ANNE...SEN OLSAYDIN YANIMIZDA BEN EVİN BÜTÜN İŞİNİ YAPARDIM SEN DE BENİM SAÇIMI OKŞARDIN KIZMAZDIN DEMİ ANNE DÖVMEZDİN BİZİ.ANNE GECELER BENİM SIRDAŞIM OLDU ELLERİMİ AÇIP YORGANIN ALTINDA DUA EDİYORUM ANNEM İYİ OL DA BİZİ AL DİYE...
:( ağladık üzülme dedim babana söyle dediğimde bizi tehdit ediyor dedi...
böyle yıllar geçti öznur 17 yşana geldiğinde ayağı sakat bi adama verdiler ne kadar istmesede mecbur kalıp gitti ewlendi.Üvey anneden iyimidir koca demişti bana bilmiyordum ona git kurtul dedim şimdi çok şükür ki çok mutlu kocası çok merhamtli 1 tanede oğulları var...Tuğba dayanamadı babannesinin yanına gitti ordan bi akrabasıyla ewlendi o da mutluymuş Hatice ise İstanbula hlasını yanında kaldığında birisini sewmiş kaçmıştı...Öznur la arada da olsa görüşüyoruz kardeşleriyle koptuğunu söyledi...
Kocası Öznura bi süpriz yapmış annesinin numarasını bulup konuşturmuş annesi iyi olmuş ama eksikmiş yavrularına...
annesini bulmuş yanına gitmiş naptı sana Öznur seni gördüğün de deiğimde
Kokladı beni dedi belli ki o kadın da yıllarca evlat kokusuna hasret kalmıştı...
şimdi annesiyle görüşüyor ve çok mutlu en önemlisi de öznur mükemmel bir ANNE..
anne olmayınca yine insan bilemez bu yaşannları evlatlrımızn ve anne babalarımızn değerlrini bilelim
benden bu kadar...