- 1175 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
*****En fİyakalİsindan*****
Günlerden Cumartesi..Bilirsin hafta sonlarini severim..Gündüzdu güzel bi uykunın dinlendirecegini düşündüm..Telefonum surekli titriyordu ama benim uykumu bölup bakasim bile yoktu.! O kadar israrla araniyordum...Sonun da kalkip baktim..Çok eski bi arkadaşim..
(Hal hatir ettik..Özlemişiz birbirimizi..Tayini cikmiş..Sevindim..Ve muhabbete devam ettik..)
-Akşam ne yapiyorsun dedi.?
-Evdeyim ders çalişcaktim ne yapayim her şey ayni..Sen_??
-Hiç yanina gelip seni göreyim dedim özledim seni,muhabbetini.Tabi musaitsen yoğunsan başka bi gün görüşebiliriz._?
-Yok görüşelim bende özledim seni.
-Tamam o zaman Akşam seni 7:30’da alirim ararim yollu tarif edersin.
-Tamam..
(vedalastiktan sonra kapatik..)
Tabi uyku kaçmişti arkadaşimi özlemiştim ama cok uzun zaman olmuştu görmeyeli..Rahat 3yıl felan heralde ..Akşam ders çalişamayacağim için derse oturdum üç beş saat..Kalkip hazirlanmaya başladim.Mit mit.Kendi kendime saçma bi şarki dilim de mirildaniyorum..Neyse..Satt 7:30..Karşilaşmamiz..
uzun zaman olmuş unutmuş gibiyim sevdiğim biri sürekli konuştugum biri ama simasini unutmuşum..:)
(Arabadan indi bana doğru ilerledi..Hatirladim tabiî ki değişmiş hemde çokk..Yillar insani ne cokta değiştiriyor..Hal hatir ettik gulduk gecmişten bahsettik derken,Leziz balik lokantasina geldik.Sehirden uzak sesiz sakin,Balik ve raki da ne giderdi )
Neyse mezelerdi baliklardi 35’lik bi Raki..
Muhabbet almiş başini gidiyordu,Kahkahalar hava da ucuşuyordu,bazen huzunleniyorduk degişik degişik konular muhabbetler gecmişten,İşten,Okuldan,Ailemizden..Muhabbet harika..Geçe ilerliyordu saat kimsenin umrunda bile değildi..Raki bitti..Yemek bitti..Pilimiz bitti ..Cilasiz olurmu dedik..Oda bitti..Gece saat 01:00 gecmişti..Arabaya bindik..Halla konuşuyoruz..:)) Yol sesiz sakin işiklandirma süper..Ben dururmuyum..Başladimm…
-Biz şimdi burada dursak..(sustum derinlere daldim.İşiklar manzara bi harikaydi..)
-E yani dursak_??Söylermisin_??
-Ne bileyim işte dursaka sorun olurmu acaba dedim..!
-Saçmalama unuttunmu ben polisim bi şey olsa zaten polisi ariycaklar
(Durdu..)
Kahakahlarla arabadan dişari ciktik..Fotoraflar cekiliyoruz muhabbet ediyoruz derken arkadan bi araç..Gençler yanimiza geldi durdular..Aşaği indiler birer bira actilar hadi buyurun dediler devam ettik..Gece güzeldi..İşin tuhaf tarafi karşidakilerde polismiş
Gece 02:30 cıvari..Arabalara bindik..Eve doğru yol aldik artik..
Yukari davet ettik muhabbet devam ederiz benim odamda yatarsin sabahda kalvalti yapar gidersin dedim..Teklifimi dündü tamam dedi..
Eve geldik..
-Arabada şarap vardi dedi..
-Getir dedim
Getirdi..Uzun zamanlar olmuştu şarap içmeyeli..Keyfini cikara cikara ictik..Muhabbet ilerledi..Artik hafiften konuşma durumuza gelmiştik..Tuhaftir ki oda biliyormuş..?
-Ne yaptin ****** dedi..?
-Hiç sevgilisi var mutluymuş..
-Peki sen_?Sen mutlumusun_??
-hayir on’suz mutlu olamiyorum cok uzun zaman oldu mutlu olmayali..O nasil bi şey hatirlamiyorum bile..Beni yok etti giderken benliğimi her şeyimi ellimden aldi tuhaftir ki artik ağlayamiyorum bile..Beni unutmuşmudur sence_??
-İlkler hiç bi zaman unutulmaz bence artik bittirmelisin..Unutulmaz ama bittirilir.Kendine ne kadar zarar verdiğin farkin da misin_?
-Biliyorum Ama bittiremiyorum anlatsana Yusuf bittirmenin unutmanin nasil oldugunu anlatsana..Olmuyor başka bedenlerle ne kendımı ne askimi nede karsidakini üzmek istemiyorum..Bu tad şarap tadi var ya işte o ögretmişti hii bide Absolit vardi..Kaç kez ictik bilmiyorum ama son içtiğimizi biliyorum..Yillar insani nede cok körertiyor ama unutturmuyor acilari bittirmiyor..
-Evet haklisin..Hayat ne tuhaf..Bende aşki hiç tadmadim nasil bi şey bazilari cok güzel tarif ediyor bi coğuda kötu tarıf ediyor..Çözemedim..
-Çözemesin Aksin tarifi yok..Aşkin tutari.Dozu yok..!Oylesine vicdansiz bi duygudur ki mutlu olan örnek bile yok..!Bak ben işte ben..Unutma ask kadin adidir..Aşik olmak erkege yakişir..Erkek Hep bitecek gibi sever..Kadin hiç bitmeyecekmiş gibi..Ve bu yüzden gittiklerinde piç kalmiş sevdan yanina kardir...Sen ve o kalirsiniz yanlizca..Kimsenin umrun da olmaz giden gitmiştir zaten geri dönmez de..!
-Haklisin sanirim..Hiç mutlu olan görmedim aşktan..Peki bu aşk evlilikleri nedir.Stateriji’ye göre nasil bi olaydir_??
-Onun staterjisi yok be..!Aşk evliliği denen olayda yok evlilik mantiktir..Paran varsa huzurlusun paran yoksa huzursuzsun..!Ben hiç parasi olmayanin huzurlu olduğunu görmedim..Aslin da aşk’da yok sevgi vardir..
-Himmm..!Yani hersey para diyorsun_**
-Hayir..!!Herkez iyi bi evlilik ister ama kimse caba sarf etmez..İyi eşyalar,Arabalar,Evler…Buda paradan gecen şeyler..Ben onlari da istememiştim ama sonuçu bu..!
-Anladiğim karişik bi olay
-Aynen öyle ..Boşver kafani yorma..Sonuç itibariyle piç kalmiş sevdan,kirik bi kalp,huzun dolu geceler,saçma sapan gözyaşlarin kalir avuçlarin da en iyi sen ki kafana göre takil sen
…..
Silmiyorum gözyaşlarımı sen varsın diye her damlasın da. İçime çekiyorum acılarımı, yüreğime gömüyorum sancılarımı. Ne uçup giden günler umurumda, ne geceler. Her anım seninle dolu bilmiyorsun. Geceler boyu kayan yıldızlarda, sana umutlar tuttuğumu bilmiyorsun. Bir umut, bir ışık diye gün doğmadan gözlerimi yummadığımı bilmiyorsun ve bilmiyorsun YÜREĞİMİ, YÜREĞİNDE unuttuğumu...
Bitti.Süslü kelimeler kullanmazdım ben.Şimdi özene bezene giydirdim cümlelerimi
Bu en fiyakalı vazgeçişim senden ...
Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu.. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, Geceleri çok seviyorum.!♥
YORUMLAR
Okuduğum yazılardan aşkı en gerçekçi şekilde anlatan bir yazıydı.Zevkle okudum.:)
çok güzel bir yazı okudum ama onaylamadığım bir şey var arkadaşın polis ve alkollü üstelik sarhoş halde araba kullanıyorsunuz o almadı. Aşk gelince o berbat birşey hani koma gibidir herşeyi duyarsın hissedersin her şeyi hatta komadan çıkmak istersin ama çıkamazsın tuhaf aşık olan at gözlüğü gibi aşk gözlüğü takar ve ondan başka görülecek bir şey yoktur. BENİMDE BÖYLE bir yazım var okursanız o rada daha güzel ifade ettim aşk olsun meşk olsun ve aşk üzerine başka bir yazı
tebrikler,
selam ve saygılar