Ben Niye Benim
’ Ben Niye Benim ’
Bilmiyorum sebebi . Belki sınanmak için belki gerek duyulduğum içindir . Ben Niye benim sorusuna hiç cevap bulamadığım yıllara sahibim . Neden başka yüz neden başka bir din,dil,örf ve adette değilde , bu halde ben niye benim ?
Duygusal olduğumu söylediklerinde inkar ederim kendimden kaçarım ve yaptığım her şey de bu bensem eğer neden ben niye benim ? der susarım... Çocuk olduğum zamanlar da vardır ama hep ağlayan taraf veya annesinin gülmesini bekleyen taraf bendim . Peki öyleyse ben neden hep ağlayan taraftım veya yine aynı soru ; Ben Niye Bendim ? Biliyorum başka bir hayatta değil de mutluluk içinde büyüseydim bu saçma soruyu sormazdım kendime . Ben Niye Benim ? Sanırım bunun cevabı bende değil Tanrı’da ve yanımda olanlara sormak lazım . Ben Niye Benim ? Tanrı’m .. Ben Niye Benim ? Sol Yanım’dakiler ...
Sonucunu bilmiyorum . Sizler bilir misiniz ? Sizler Siz Niye Sizsiniz ? Cevabı sanırım böyle kurulu düzende var olmak istenmişliğimiz . Ve öyle bir şey ki bu bende ki soru anlamam,bilmem,çözümleyemem ... Sanırım, Ben Niye Benim ? sorusu yerine sizlere ben soruyorum ; Sizler hiç Siz olduğunuza kaç kere inandınız veya siz gerçekten siz misiniz ?
Ben Niye Benim !
Ben Yorgun Bir İnsan’ım ..
Sonuç ; Siz neyseniz Ben O’yum ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.