KAPI ÖNÜ CİLVELERİ
Ashabımı bozuyor bu yeni aşıklar.. Kıza bak hele nasılda fingirdiyor, kapı önünde, sie böylesi lazım oğlum işte.. Ağzını burnunu dağıtmak vardı senin, saçını başını yolmak o yosmanın!
Yapmıycam lan! Elimi kana bulamıycam ıy tiskinirim ben kandan.. Ne haliniz varsa görün, inşallah tepenizden kafanıza saksılar düşer, düşerde bayılır kalkınca birbirinizi tanımazsınız..
Tamam lan madem sevdin o yosmayı, götürecek başka yermi bulamadın, bizim evin önü burası oğlum, eminönü değil ki! Yani bir kova sıcak suyu kafanıza geçirmemek için nasıl zor tutuyorum kendimi.. Bak, baki bak yosmaya bak, bi nazlar, bi yılışmalar, ıy yapış, yapış! Eh be !Lan biz erkek gibiydik, kollardık arkanı laf getirmedik sana, karı kılıklı kerata adammı oldun şimdi!
Ulan şeytan diyo çöz pitbul coniyi sal üzerlerine! Yesin önce şu karıyı, çeneside iyice kitlensin ki yerken kurtulamasın zilli! Dip boyası batasıca, bizim öyle saç baş işlerimiz olmuyodu oğlum bizim ana vergisi cilalıydı saçlarımız hani aşıktın zümrüt gibi gece siyahı! Ah ah bak neler fısıldıyor kulağına ulan alam çekicide bir çivi çakam o yosmanın kulağına olmamış o halkalar onu başka biyerine takar!
Ah ya! Ah defolun gidin lan, zabıtayı arayıp fohuş yapıyolar kapının önünde diycem ha!
Ha şöyle!
Bin arabana gazla!
Bak, bak, bak! Bİde kapı açıyo o yosmaya!
Lan biz tez canlıydık sen yorulma diye kendi kapımızı açardık ah ah kimlere kaldın kemal!
Boyun devrilsin!
Ayağın bükülsün emi!!!
Sürüm, sürüm sürünesin kapımda köpek gibi havlayasında sana akşam yediğim tavuğun kemiklerini atayım!
Ah! O günlerde gelir, gelir o günlerde gelir, sen gör bak bende şöför aliye işvelenmmezsem hemde en sevdiğin entarimle! Gör sen! sen gör! Gör emi!
Kör seni!!!
..eser..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.