- 810 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İki Kelimelik Büyük Yalan
Sen bu hayatta kendime söylediğim en büyük yalan oldun. Şu yalan dünyada ki tek gerçeğim olmanı o kadar çok istemiştim ki oysa. Ama olmadın, olamadın. Gerçeğim olmayı bırak artık hayalim bile değilsin. Benden ve hayallerimden çok uzaksın, bir yabancısın kalbime, beynime ve ruhuma.
Gözlerime bakarak ‘’seni seviyorum’’ dediğinde ne kadar masumca oynuyordun rolünü. İnandırmak için bu kadar çabaya gerek yoktu sevgilim. Kalpten dudaklara dökülen her sözün göz’de bir yansıması geçiyor. Sen bunu unutmuşsun. Beni inandırdığını sandın bunca zaman ama hiçbir zaman anlayamadın. Sen inandırmayı seçmedin sevgilim, ben sana inanmak istediğim için inandım. Sen sadece kendini kandırdın hep…
Şimdi o iki kelime benim kulaklarımda bir iltihap, senin dudaklarında ise kirlenen bir katil damgasında. Onca şey söylerken hiç sızlamadı mı için. Hiç mi titremedi dudakların yalan nefesinin etkisiyle. Şimdi sorarım kalbine sevgilim. Bana içinde yalan olmayan bir tek söz söyledin mi? Neyse sen bu sorumu da boş ver. Çünkü senin içinde biraz da olsa gerçek hiç olmadı ki. Düşündüm gecelerce, bir insanın payına az da olsa düşmez mi gerçekler.
Aynı yastığa baş koyduk. Aynı yastığın ucunda hayaller yarattık birbirimizden, birbirimize. Söylediğim hiçbir sözde ve kurduğum hiçbir hayalde yalan yoktu senin ki gibi. Kalbimin istedikleri ve inandıklarımın kelimelere dökülmüş zamiriydi. Seni sevmenin duygularla eyleme dönüşmesiydi cümlelerim. Biliyorum o zamanlar pek kulak vermedin söylediklerime. Ama şimdi bunlar kulağına küpe olsun sevgili…
Söylediğin her söz kalbimde bir yara olarak saklı şimdi. En büyük ‘’iki kelimelik’’ yalanı ise kulağıma küpe yaptım zaten. Şimdi geçsen karşıma gözlerime baksan ve yine ‘’seni seviyorum’’ desen inanırım. Sen yine inandırdım diye kendinle gurur duyarsın. Unutma sevgili; ‘’sen inandırmadın, ben inanmayı seçtim.’’ Sen rolüne iyi hazırlandığını sandın ama dedim ya sadece san’dın…
Alican Yıldırım / İki Kelimelik Büyük Yalan
18.11.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.