Günce
...dur/aksamalar
Dudağımın çatlağından mor sızıyor. O yüzden yazdığım ne varsa mor ve tonları… Her gün yaşadığım bir yığın hüsran bile değişemiyor bunu.
Kimi zaman kıyılarıma kırmızı gemiler yaklaşsa da, yemyeşil yaprakları sarıya boyayan güzün adımlarını duysam da, insanların gözlerinde gördüğüm siyahlıklardan ürksem de, hırçın mavi dalgalar yüreğimi tokatlasa da, hiçbiri yıkamadı içimdeki mor duvarları. Belki yoruldu, cılızlaşıp eflatuna vurdu, fosforu azaldı ya da biraz daha koyulaşıp lacivert heveslisi oldu, ama avucumda beslediğim o küçük serçe gagasıyla hep su taşıdı laciverte, açtı koyuluklarımı.
Gökkuşağına savrulmuş bütün renklerin önemini hissediyordum elbet. Ama yine de engel olamıyorum bembeyaz sayfanın üzerinde moru hayal etmeyi. O denizin kokusunu içine çekmek ya da bir dostun elinden, sıcak çayda yudumlanan umut gibi...
Büyük fırtınalar savurdu gerçekleri üzerime ama hâlâ mor bütün düşlerim. O düşler ki… Dudağımdaki, çoktan yuvayı terk etmiş kırlangıç bestesi.
Çöp kamyonundaki yağmur eskisi, kırık telli mor şemsiye.
Uzak, çok uzakda mor bir uçurtma.
Belki de mor olsaydı gökyüzü, tüm acılarımızı örtebilirdi!
8 Nisan/2012
Nun
YORUMLAR
“Ama yine de engel olamıyorum bembeyaz sayfanın üzerinde moru hayal etmeyi”
Bunu sen mi diyorsun! Yazı yazı değil sanki “patlıcan musakka”
Gözümde gözlüğüm yazıyı dikkatli okudum, okuyabiliyordum. Sonra gözlüğümü çıkardım (ki sağ 1,5 derece sol 2,5 derece hipermetrop) tekrar okudum evet evet yine okuyabiliyordum.
Demek ki siyah zemin üzerine mor harflerle yazılmış bir yazı zorlanılsa da okunabiliyor. Bence bir daha ki sefere siyah zemin üzerine direk siyah harflerle yaz. Töbe töbee
Yarın göz doktoruna gideceğim, dua et numaralarda bir değişiklik olmasın yoksa “Tanzimat” davası açacağım ona göre. Ne o dediğim “tazminat” mı? Desene bizim gözler gitti :- )
Karar ver; moru seviyor musun sevmiyor musun?
Vallahi şaka, masusçuktan haset yaptım :-)
Tebrikler kardeşime.
O qué
sahiden seviyorum.
Senin yorumları da seviyorum ama biliyosun, forum forum gezip ille de Ağyar yorumları demiyor muyum?
Göz olayına gelince, ben masumum onda. Ona hafifcene şey diyolar, orta yaş şeysi (yaşlanmak? yok efenim daha neler, orta yaş:D)
Sağ olasın İsmet abim:)))
Hürmetlerr
Ağyar
Bak şimdi oldu mu? Yahu bu pembe bizi bozmasın sonra. Eyvallah benim hoşgörülü, komplekssiz kardeşime.
Başarılarının devamını diliyorum
O qué
"a^"
bu ne şimdi diyeceksin de mi ?
:D
"( hayata ) şapka çıkartan a"
:)))
Sevgili Sinem
Yazını kurken yine içim burkuldu. Neden mi? Ben mor rengi hiç sevmem...Sebebini burada uzun uzun anlatamayacağım...Benim yazılarım içinde ''Celebral Palcy+ Eplepsi= Mor renkten nefret ediyorum'' diye bir yazı var. Onu okursan mutlaka anlarsın.
Senin yazdığın her şeyi okumak çok güzel...Çok güzel yazıyorsun çünkü...İçim burulsa da beğenerek okudum bu yazını da. Ama sen yine de ''Kalemin ucundaki Tanrılar''ı anlat olur mu?.
Selam ve sevgilerimle.
O qué
Çok teşekkür ederim , bilmem ki devam edebilir miyim :s
Sevgiler, Saygılar daima ...
Bazen kendine güvenin rengidir derler mor için...
Ben senin kalemindeki güven olarak görüyorum Sinem...
Kısacıktı ama güzeldi...
Sevgimle...
O qué
Daima sevgimle...
En sevdiğim renklerden biridir :)
Sahiden asaleti simgeler ve de Dağınıklığı denir.
Ama bulunduğun ortamın dağınıklığını değil. Arap saçına dönmüş bir hayatmış mor rengin simgesi.
Sanki Arap saçını yakından görmüşler de. Şimdi bütün araplar fönlü, röfleli geziyor.
Gel de, arap olanı, olmayandan ayır bakalım.
:)
O qué
bunu ilk defa duydum, ama doğru galiba.
Çok teşekkür ederim, sevgilerr
aslında mor renk paranın rengiymiş yani mor parayı çekermiş evinde mor bir eşyası olan parası çok olurmuş bence böyle düşünün daha güüzel ben denemedim parayı çekiyorm diye siz deneyin sizde belkiişe yarar
güzeldi yine tebrikler
selam ve saygılar
O qué
O zaman o taştan bir yüzük bulunduralım.
Ben moru seviyorum, para da moru seviyorsa kesinlikle hayır demem buna:))
Sevgilerimle daima..
Mor iyidir. Acının rengidir. hem asaletin... Zaten dünyada acıdan asaletli ne var ki? Bir de ölümün rengidir mor. O kimsenin bilmediğini bilir. Mezar suluklarında kuşlarla konuşur. Bir ney sesini, bir dua harfini alıp baş ucuna kor en sevdiğinin, en özlediğinin... Sonra senin gözlerinle baktığın mor, hep senin gözlerinde kalır. Mor bu yüzden, seni sevenler için bir umuttur. Herkesin bir moru vardır. Bir gün her şeyden vazgeçip yukarıya baktığında, gökyüzünü kendi moruyla boyar insan. "Bir umut daha" der gibi.
Yazılarını seviyorum. Sevgiler.
O qué
Sevgiler
Hüzünlendiren,samimi bir yazı okudum.Mor düşlerin böylesi kıyıda köşede kalması,uçurtmanın ipinin koptuğu gibi gözden kaybolması üzücü.Mor düşlerin peşinden gitmeye kaktığımız zamanlarda hep belirsiz bir patika çıkıyor karşımıza.Bizi başka gerçeklerle tanıştıyor umursamadan.Grisini çalıyor fırçasında hayatımızın bam teline.Kaleminize yüreğinize sağlık.Severek ilgiyle okudum.İlhamınız daim olsun.Sevgiler,saygılar.