- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DOLU BAŞAKLARIN BAŞLARI AŞAĞIDADIR....
BAZEN ..
HAYRAN KALIRSINIZ UZAKTAN TANIDIĞINIZ BİR KİMLİĞE..BAŞARILARINI DUYARSINIZ..İZLERSİNİZ UZAKTAN UZAĞA....
DÜNYANIN EN ZOR İŞİ BELLİ BİR SEVİYEYE VE ÜNE SAHİP OLABİLEN KİMLİKLERİN KENDİLERİNİ TAŞIYABİLMELERİDİR...ÇEVRENİZ SİZİ BELLİ BİR YERE OTURTMUŞTUR...VE BUNDAN DOLAYI DAHA DİKKATLİ OLMALIDIR AĞIZDAN ÇIKAN SÖZLER...TAVIRLAR...DAVRANIŞLAR...
... MİNİCİK BİR ŞEY ..MİDELERİ BULANDIRMAYA YETERDE ARTAR BİLE...O AN NE BU GÜNE DEK GELDİĞİNİZ YER..NE EMEKLERİNİZ ..NE KARİYERİNİZ KALIR..TUZ BUZ YERLE BİRSİNİZDİR...VE BAKARSINIZ BU MU ...DEĞER VERDİĞİMİZ KİMLİK DİYE...ZAMANINIZA ACIRSINIZ....İZLEDİKLERİNİZDEN VE DE DİNLEDİKLERİNİZDEN MİDENİZ BULANIR....
KARŞINIZDA UCUZ BİR YEŞİLÇAM FİLMİ GÖSTERİMDEDİR.....DEDİM YA ZAMANINIZA ACIRSINIZ..YORGUN ARGIN İŞ ÇIKIŞI VERDİĞİNİZ ZAMANA....AYRICA GAF ÜZERİNE GAFLAR DEVAM ETMEKTEDİR...
DİNLEMEKLE DİNLEMEMK ARASI GİDİP GELİR KULAKLARINIZDA...AMA TOPLULUĞUN İÇİNDE BİR BİREYSİNİZDİR....VE UYARSINIZ ORTAMA....BAŞINIZA GELECEKLER BELLİDİR...BERBAT BİR AKŞAMIN DEVAMI GİBİ....AKŞAMLARI BERBAT EDEBİLEN KİMLİKLER VE AKŞAMLARI CENNETE ÇEVİREN KİMLİKLER...HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ BİR ANDA BİRDE BAKIYORSUNUZ Kİ CENNETTTESİNİZ....
İŞTE BENİ HÜSRANA UĞRATAN BİR TANIMA....BENCE BOŞA GEÇEN ZAMAN ...ÜN HİÇ BİRŞEY...TAŞIYAMADIKTAN SONRA....
....................................................................................EMA..Devamını Gör
YORUMLAR
KALEMİNE, YÜREĞİNE SAĞLIK DEĞERLİ ARKADAŞIM EMA,
SEVGİLER, SAYGILAR....
Enver Kibritoğlu