- 2566 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ELVEDA OKYANUSUM....
YILLAR ÖNCE MERHABA DEDİK...VE BUGÜN SON NOKTAYI KOYDUK BİTMEZ DENEN SEVDAMIZA....BAK NE DE ÇABUK GEÇERMİŞ YILLAR...NE ÇABUK VE NE KOLAY ESKİRMİŞ SEVDAM ELLERİNDE...UZAKLIK BİZİ BİTİRİRMİŞ...YALANMIŞ O ULAŞILMAZ DEDİĞİN BEN...YA DA ZATEN HİÇ YERİM OLAMAMIŞ SOL YANINDA....BEN YÜREĞİMİ KAÇ BAHAR SERMİŞİM YOLLARINA...EZİP GEÇMİŞSİN MEĞER...HER MAVİDE SEVDİM SENİ...ONDANDIR MAVİNİN HER TONUNA AŞKIM....AYNADA KENDİMİ SEVİŞİMDE SENDEN...BENDE VAR OLMANDANDI..SENDİN BAKTIĞIM AYNALARDA...VEYA BAŞTAN AYAĞA SEN OLAN BENDİM...UZAKTA OLSAM SENİ YÜRÜYORDUM HALA YOLLARDA...BEN SADECE SEVMİŞTİM SENİ...SADECE SEVDİM...NE BİR DİLEĞİM OLDU...NE DE KARŞILIK BEKLEDİM....OKYANUS GÖZLÜM DERDİN BANA...BENDE YAĞMURUM...SEN BENSİZ BEN SENSİZ OLAMAZDIK...VE MAVİNİN HER TONUYDUK...ÖZELDİM SENDE...SENDE BENİM EN BÜYÜK SIRRIM...
EY AŞK NERDE YİTİRDİK SENİ..HANGİ KALDIRIMDA BIRAKTIK ÇOCUK DÜŞLERİMİZİ....HANGİ İHANET GECESİNDE HARCADIN MAVİLİĞİMİ...HANGİ KADININ ISLAK BEDENİNDE UNUTTUN SEVDAMI...HAYRAN OLDUĞUN GÖZLERİM HİÇ Mİ AKLINA GELMEDİ...EY AŞK DEĞERMİYDİ...DEĞERMİYDİ BU MAVİLİĞİMİ GRİYE ÇALMANA...KİRLETMENE,AŞAĞILAMANA DEĞERMİYDİ OKYANUSUM...
YAĞMUR YAĞMIYOR ARTIK..VE PENCEREMDE BİR ACI...ZEMHERİ SOĞUĞU SOL YANIM...BAHARI,GÜNEŞİ ELLERİNLE BANA GETİRSEN BİR SABAH DERDİM..NE BİLİRDİM ZEMHERİYE KARDEŞ OLACAĞIMI...NE BİLİRDİM DAĞLARIN BAHARINA HASRET KALACAĞIMI..
EY AŞK....BU ACI GEÇER Mİ DERSİN..UNUTULUR MU SEVDİĞİNİN SAÇLARINI TARAYAN ELLERİ...RUHUNU TEMİZLEYEN SÖZLERİ...HAYALLERİ...HAYALLERİM...BİN ÖMRÜ YAŞADIĞIM GÖZLERİ GİDERMİ HAYALİMDEN....YOSUN KOKUSU,TAKALARIN SESİ VE DÜNYADAKİ HER MAVİ ;NE ZAMAN UNUTUR DERSİN SEVGİLİNİN OKYANUS SEVDASINI....KAÇ BAHAR SONRA DENİZE KENDİ KİMLİĞİNDE BAKABİLİRİM...SEVGİLİNİN KOKUSU HANGİ GECE GİDER KÜÇÜCÜK BURNUMDAN....YÜREĞİMDEKİ MAVİN NE ZAMAN BOHÇASINI TOPARLAR VE GİDER...
GURURUM SEN NERELERDESİN..GEL VE AYAĞA KALDIR BENİ...SEVDAMIN YOLLARINA TOZ OLMADAN...YANDIM KÜL OLMADAN ALIN ATIN BENİ MAVİLİĞİME..
YA SEN EY SEVDAM..KARA SEVDAM...BENİ UNUTMAK İÇİN KAÇ BEDEN LAZIM GECELERİNE...VE KAÇ GÜNAH...BU KENTİN KALDIRIMLARINDA HAYALİM VARKEN..
VE YAŞLANINCA BİRTANEM...TİTREK ELLERİNİ CEBİNE SOKTUĞUNDA SANA KALAN NE OLACAK...UNUT İSTERSEN..AMA SADECE BENİ TİTREK ELLERİNE BAKARKEN HATIRLA..ORADA SENDE KALAN SADECE BEN OLACAĞIM ...GERİSİ GÜNAHLARIN,PİŞMANLIKLARIN...
VE BEN HALA HER MAVİDE SENİ DÜŞÜNÜYOR OLACAĞIM...YAĞMURDA SEN YÜZÜME DÜŞÜYORSUN DİYE SAATLERCE GENE YÜRÜYECEĞİM...ÖMRÜMÜ VERDİĞİM AŞKIN SADECE ÖLÜMLE SON BULACAK...
SEN BENİM OKYANUSUMSUN...DERİN,SOĞUK,HIRÇIN..BEN DE BİR DENİZ FENERİ...DİLİNE LAL VURMUŞ,KIRGIN,KÜSKÜN...AMA SEVDALI,ÖLÜMÜNE....KİMBİLİR KAÇ DENİZ FENERİ VARDIR OKYANUSUMUN KALBİNDE...KİMBİLİR KAÇ FENERE ANLATTI YALAN SEVDASINI...BİLMİYORSUN BİR BEN SENİ BUNCA SEVDİM...BİR BEN MAVİLİĞİNE BUNCA AŞIĞIM...GEL FIRTINA OL DÖV BENİM TAŞLARIMI...AMA DÜRÜSTÇE...KILIM KIPIRDAMAZ...KEŞKE OKYANUSUM RİYAN OLMASAYDI HIRÇIN DALGALARINDA......BEN YOLUNA SERİLİRDİM GENE KAÇ BAHAR...
AMA GURUR...YOLLARIMA DİKİLİYOR....SOL YANIMA SOKTUĞUN HANÇER KANIMI BİR YARASA MİSALİ EMİYOR...GİTMEM GEREKİYOR ARTIK BU DEMDE...ONURLU SEVDAMA YAKIŞMIYOR GECELERİN YALAN İHANETİ...
BİLİRSİN....
BEN MAVİYİM ,MAVİNİN HER TONU...SENDEYİM BEN...ÖMRÜM BİTENE DEK SENDEYİM...
HOŞÇAKAL.BEBEĞİM...AŞKIM...BİTANEM...SEVDALIM...
HOŞÇAKAL BAHAR BAKIŞLIM...HAYAL DÜNYAM...
HOŞÇAKAL YAĞMURUM...GECE UYKUSUZLUĞUM...
HOŞÇAKAL OKYANUSUMMMM......
SENİ ÇOCUK BAKIŞLARA BIRAKIYORUM...KENDİMİ OKYANUSUMA....
HERŞEYE RAĞMEN CANIN SAĞOLSUN...DELİ MAVİN...
YORUMLAR
Sevdanın en temizini taşıyan yüreğin hak ettiği bu mu? Bu mu gerçekten sevmenin bedeli;mendiller dolusu gözyaşı ve okyanuslarca yalnızlık?!?! SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ VE HAYAT YİNE EN SİNSİSİNDE UNUTMALARIN...
yüreğinize sağlık,o kadar içtendi ki bırakılıp giden benim sandın bi an için...