- 708 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİZ İNSANLAR
siz insanlar amacanız ne nereye gidelim ne yapalım da kurtulalım sizden.
nasılda kendimizden başkasını düşünmez olduk nasılda yanı başımızda yiyecek ekmeği olmadığı için intahar eden insanlara duyarsız kalabiliyoruz.ne oldu da birbirimizin acısını hissetmeyi unuttuk.kim bize ne yaptıda birbirimizin acısından mutluluk duyar olduk.yokmu cevabı bu soruların ? içinden yüreğinin en derininden bir şeyler kopmuyorsa başkasının çaresizliğini gördüğünde diyecek sözün yoktur senin.gerçeklere gözünü kapatıp kendini düşünüyorsan hiç okuma bile bu yazıyı çünkü birşey anlayamıyacaksın.yanı başındaki komşunun derine ortak olamıyor kendine bir pay çıkaramıyorsan defolup kendi karanlığına gömül.ama göz önünde dolaşma da insanlık umudu da bitsin artık.
olmuyor dayanılacak gibi değil elinizden.öyle bir hal aldık ki birbirimize bir selamı bir sıcak gülümsemeyi bile çok görür olduk.menfaatçi olduk para ve dünya bizim herşeyimiz oldu ama biz bir türlü biz olamadık.hoşunuza gitti bu dünya ee tabi hiç ölmeyeceğinizi sanıyorsunuz.fakat yanılıyorsunuz ne yaradanın resulu kadar değerli olabilirsiniz ne karun kadar zengin.bak onlar bile gitti senin derdin ne o zaman...
olmuyor nereye gitsek ki.bir agaç mı olsak olmaz ki koca boş toprak yetmez size onlarca katlı bina yaparsınız ama yine de az gelir size.gidip o zavallı ağaca göz diker kesersiniz.olmaz ağaç da olmaz.
olmuyor işte.insanlığımdan utanıp hayvan mı olsam.kurtulurmuyum sizden acaba. yok yok yine kurtulamam.kuş olsam kendi zevkin için benim özgürlüğümü elimden alacaksın koyacaksın bir kafese hayatımı mahvedeceksin.kurt,tilki,timsah hatta yılan mı olsam.iyi fikir. yok ya yine olmaz insanlardan kaçabilirmisin hiç bu sefer derini yüzerler senin kürk yaparlar sonra mevsimine zamanına göre giyer ona da moda derler.en iyisi fok olmak koca okyanus neyine yetmez.pardon ya o daha kötüydü demi sopalarla öldürüyorlar.
olmuyor en iyisibu dünyayı size bırakıp gitmek uzaya mı gitsem.ya pardon insanlardan bahsettiğimizi unutmuşum koca dünyanın çivisi çıktı da dar geldi insanlarada uzayın gezegenlerin ırzına el atmaya başladılar bile
en iyisi yaradanın seni almasını beklemek galiba....
AMA SORMADAN DA EDEMİYCEM SİZ İNSANLAR SAHİ NEYİN PEŞİNDESİNİZ AMACINIZ NE?....
(BENDE DAHİLİM BU YAZIYA:))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.