Uğruna öldüğüm adam o'muydu...
seni nasıl sevdiğimi kimse anlayamaz, sevdiğim şarkılarımsın sen benim,bitmek bilmeyen umutlarımın arasında büyüyen bir çocuk gibisin hayatıma.Bak yine yaz geliyor sensiz en acı geçirdiğim yazın üzerine bir yaz daha geliyor.onu bunu bırak bir hayat tükenip bitiyor aslında.üzüldüğüm ne biliyorsumusun? beni hayatımda en sevdiğim kişiden yoksun bıraktın, bir ölümün dönüşsüzlüğü kadar uzağıma düştün..sevincim seni hayal edebilmenin ve beni sevebilme ihtimalini yaşatman oldu.şimdi bana kalan toplam mutluluk ne kadardır sence?
hesaplanamaycak kadar düşüktür belkide.
o kadar güzel ki seni sevmek, gözlerindeki ışıltıyı yakalayabilmek,gülüşünde bir hayat bulmak...anlatılmaz .seni hiç bir zaman hayatımdan çıkaramayacağım sevdiğim.
hani evi uzun süre boş bırakanların eşyalarının üzerine örttüğü bir örtüyle örtücem üstünü ,ve o eve döndükçe yine hep seni bulucam.seni sevmek güzeldi çok güzeldi.belki karşılıklı yaşanan bir aşk olsaydı bu kadar kafa döndürücü bir aşka sahip olamayacaktım hiç bir zaman.o kadar güzelsin ki hayatıma biri için yaşamak nasıl oluyor gösteriyorsun bana.inanıyorum ve biliyorum bir gün geleceksin ve ben seni en çok beklerken sevdiğimi hissedicem.aradan geçen yıla rağmen acılarla seni yutkunurum ,hep ağlarım çok ağlarım biri bana söylemeli onunla olabileceğimi yoksa susumam çocukluğumdaki gibi...usul usul gel sevdiğim ben seni işte bu kadar sevdim...
YORUMLAR
ayca13
önce yanmak gerekir suyun değerini bilmek için ve özlemek gerekir ki bulduğunda gerçekten bulmuş olmak için
Duygularla yazılmış aşkın göz yazları aşkı ancak yaşayan bilir tıpkı mecnun leylası gibi ,yazan yüreğiniizi kutlarım sevgilerimle Bogazın kıyısından slm