- 697 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İKİYÜZLÜ
Seni sevmiyorum beraber yaşamak değil görmek bile istemiyorum ama diyemiyorum!
Yaptığım işi aldığım ücreti beğenmiyorum sorulduğunda şükür diyorum yalan söylüyorum!
Yalan söylemenin tek nedeni sevmediğin insandan yararlanma faydalanma ve sömürmek için kaybetmeme adına sevdiğini bile söyleyebiliyorsun!
Tanımadığın kanının kaynadığı birine ne kadar güzel keşke benim olsa hayaline dalarken sıkıca bakamıyorsun kimse görmesin diye kaş gözaltında ve anahtar deliğinde bakar gibi süzüyorsun
Eğer Allah varsa tüm düşüncelerini okur ve bilir gizlemenin bir suç olduğunu da bilirsin Allah tan gizleyemediklerini kuldan neden gizliyorsun Allahın yanın da kul kim ki?
Gerçi gücün yetse ondan da gizleyeceksin ama imkanın yok!
Tamda yeri gelmişken Allahtan korkmuyorsan kuldan utan misali geçmişte korku ve utanma duygusu bir bütündü bugün her ikisi de yok olmuş!
kendini anlatırken bir dahiymiş gibi görmediği tanımadığı renklerle süsleyerek bildiği kelimelerle bir cambaz gibi oynaması bir gün soyunup kirli çamaşırlarının ipe dizileceğini başkasının hakkıyla zıkkımlandığını bir gün kusacağını farkında bile değsin ayrıca kendisi gibi insanlıktan nasibini almamış parayla itibar sahibi olmuş cambazı örnek alma yaptıklarının hesabı bir gün sorulacağını umursamıyorsun ama son nefesini verirken Bir film şeridi gibi izleyeceksin keşke buları yapmasaydım diyeceksin ama ok yaydan çıkmıştır dileğim son nefese kalmasın kuran derki boynuzsuz boynuzludan hesabını soracak boynuzlarınla beni az kanatmadın!
Ya bir insan gibi onurlu şerefli kul hakkından uzak sevgi saygıyla anılacaksın ya da son küfürde şerefsizce öleceksin!
Aşur ŞAHİN
O6.04.2012
NOT:İsim vermem herkes payına düşeni alır!
YORUMLAR
Nefret etmişimdir bu iki yüzlü eşrefi mahlukatlardan.Sevmediğim insan bana dünyayı bağışlasa da ona dönüp te seni seviyorum demedim, demem de.
Halimden memnunum.Yazınız tam bir dersti.
Kutlarım efendim.