BAŞIMI YERE EĞDİN...
Ali kınıktan bir türkü dolandı dilime,
bu muydu senin sevdan
bu muydu yeminin
yemin olsun artık bir tek sözüne
kanarsam namerdim
beni ortada koydun
başımı yere eğdin
son nefesinde bile çağırma artık
dönersem namerdim
insanları tanımanın en kısa yolunu buldum bugün; küsmek....
tesadüfen okudum bugün bir yerlerden :
"KÜSMEK nedir bilir misin..??!! Küsmek DÜRÜST’ LÜKTÜR.. Çocukçadır ve ondan dolayı SAF’ TIR.. YALANSIZ’ DIR.. Küsmek; SENİ SEVİYORUM’ dur.. ... Vazgeçememektir.. Beni anlatır KÜSMEK.. KIZDIM ama hala buradayımdır, gitmiyorumdur, gidemiyorumdur.. KÜSMEK; nazlanmaktır, yakın bulmaktır, benim için değerlisindir.. KÜSMEK, sevdiğini SÖYLE demektir.. Hadi ANLA demektir.. KÜSMEK; umuttur, acabaları bitirmektir, emin olmaktır.. Yani, diyeceğim o ki: BEN SANA KÜSTÜM.."
sevmiştim bu yazıyı ama kısa süren bir sevmişlikten sonra psikolojim bozuldu....
---- aras ----
YORUMLAR
Mektup gibi Ömer...
Girişteki yazı dikkatimi çekti.
Nice insan küslüğü erdemsizlik olarak görüyor günümüzde bu derin manalarını bilmediklerinden, okumadıklarından sanırım.
Bence de küsmek, sessiz gidiş olarak görülse de, avaz avaz bağırmaktır sevdiğinin gönlüne duysun diye...
Arkadaş, dost, kardeş, komşu, sevgili...
Her kim olursa olsun...
Kısacıktı yazın ama çok şey anlattı emin ol!
Cuma'n mübarek olsun...
Tebrikler...
(( Seçil Nimet )) tarafından 4/6/2012 3:03:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
uytun
(( Seçil Nimet ))
Ben beğendim bu yazdığını her neyse ne!
Duygulu yahu duygulu...
uytun
(( Seçil Nimet ))
Aaaa problem yok kıvırtamıyorsan insansın demektir.Hatalarla, acıyla büyümeyecek miyiz hem biz?
Dert ettiğin şeye bak...
Nankör olmayalım ama asla ve kat'a...
uytun
(( Seçil Nimet ))
Valla bende anlamıyorum neden gizlerler kendilerini, bugüne dek hiç kimseyi gizlenerek okumadım ben...
Sevdiğim oldu sevmediğim oldu elbette ama gizlenmedim.
Buraya okumak için geldim...
İsteyen de beni okusun diye...
Anlamaz ben o işleri Ömer...
Sevgimle... :)