NE YAPMALIYIZ
hiç bir şeyden haberin yokken her zamanki gibi güne başlamayı düşünürken bir den hayatının değişebileceği gelirmiydi hiç aklıma.
...güne başlamanın heyecanı ile çıktığın yolda koşuştururken ani den
bir çift gözün seni takip ettiğini görebilmek çok dikkat etmek isteyen bir şey olsa gerek.
...yaşama uzun zamanlarda mütemadiyen katkıları olan bakışmalar bir heyecan yaratır insan da.konuşmayı beceremez dilin tutu
kluk yapar, gözlerini kaçırmaya çalışırsın utanırsın.ellerinden tutup tokalaşamazsın ellerin titrer. ama yüreğindeki bir şeylerin eksikliğini tamamlamaya çalıştığın nabız atışlarında belli olur.
...Belliki bir başlangıç içindesin her şeye rağmen, tüm umutsuzlukların ve karamsarlıkların seni korkuturken sen elinin tersiyle bunları bir kenara itekleyip acabamı, belki mi diyerek içinden bir şeylerin pazarlığını yapmaya başlarsın.sonunç olarak kapını çalan Aşk seni yormaya başlar ilk adım da.
....yaşamın acizliğini üzerinden atamadığın süreçte bir de aşk kovalamaya başlarsın çıkmazların olur,tar mar dır sende her şey yitiklerin, buldukların hepsi bir başka şey çağrıştırıyor olur sende sen hayatla mücadele etmek için attığın ilk adımda.
..........işte bunun adına ben ne denir onu bilemiyorum.Bu keşmekeşliğin içinde bunlar nasıl yaşanır. nasıl soluk aldırır sevgiye nasıl yola koyulunur bu sitresle ben bunu anlamakda güçlük çekiyorum.
....Hayatı kolaylaştıracak bir şey varmı biliyormusunuz bana onu siz söyleyin.bunun adı neyse bereber koyalım beraber söyleyelim mutluluk şarkılarını bereber gülüp bereber ağlayalım...........
.................Yaşamak çok geldiğinde bize ne yapalım.........
=zan-))
.