oğluma mektup
Oğlum,
Seni ilk kucağıma aldığımda yıllar sonra senden ayrılacağımı hiç düşünmemiştim.Gözlerinin içi güneş gibi parlayan oğlum ayrıldık biz...
O kadar küçüksün ki anlatamıyorum babanla ayrıldığımızı dilim varmıyor söylemeye..oğlum yatıyosun ya göğsüme hani bi ANNEM diyosun yaa dünya benim oluyor...yarın gidiyorsun benden geceleri uyanıp üzerini örter bir de koklardım seni yarın gece yine her zaman ki gibi atletini koklayacam yastığına sarılıp uyuyacam.Dün gece ben seni özledğimde napıyım anne demiştin bende avucunu açtım öptüm beni özlediğinde avucunun içi öp ben bak ben hep yanındayım annem dedim sarıldık ağladık saatlerce...Efemm canım oğlum sen gidince hayat duruyo benim için ne yediğim ekmek ne içtiğim su hepsi zehir bana...
oğlummm nefes alamıyorum Ankara adı gibi kapkara oluyor bana...sen bnim güneşimsin hayatımda yaşadığım en büyük mutluluğumsun..
başka çocuklar gibi anne babları gezerken senn boynun bükük kalcak biliyorum affet beni oğlum sana bunları yaşatmak istemezdim AFFET BENİ...
YORUMLAR
Efeye Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.... Evlat herşeydir bir anne için bilirim. Rabbim her ne sıkıntınız varsa çare versin ve sizden mucizesini esirgemesin... acılısınız, içiniz dolu zehir gibi bir acıyla.. Yazmak güzel yazın aklınızdan, içinizden ne geçiyorsa yazın Fatma hanım... Allaha emanet olun.