- 1578 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mavi Sevda
Hasretlik veriyorsan bana çisil çisil sevgi olarak yağıyorsun üstüme. Yaşadıkça zaman boş geçmeyecek. Çünkü seni yaşadığım için özgürlüğü tanıyacağım. Mavi oluşunun yumuşak özgür sonsuzluk ve sükûnetini tadacağım.
Seninle Gök mavi yorgan altında, deniz masmavi döşek üzerinde yatsaydık kim bilir uslanmaz ruhumuz ne mutlanırdı sakin dinlendirici maviliklerin sonsuzluğunda. Çünkü bu deniz maviliğinin üzerinde her figürü birbirine benzeşmeyen özgür Martılar gibi kol kola dans ederek gerçek sevdalarda olmak yakışanımız olurdu.
Zeka ve edebiyatın saygınlıkla birleştiği iletişimle dostluklu yapılandırma maviliğin özgürlüğünde bilinmeyenlerin tanımındaki cennet kadar ruh dinlendiricisi bir yaşam olur hayat. Bu içsel özgürlüklerin dilinde saz çalmakla duyumsadığım nağmelere sevdalandığım gibi özgürce sevdalanmam mavi bir güzelliktir.
Mavi sevda sade sakin özgürlüktür. Özlediğinin duyumsadığı şarkıların, türkülerin tutsak edilmediği gün doğuşu sabahında dudaklarımızda söylenmesidir. İşte bunu aynı ağızdan çıkmışçasına gür ve düşüncelerimizi eşitlik, özgürlük yolunda yürüyen mavi sevdalılar candan ve yürekten söylerler.
Her mavi özlemli mutlu olmak için yaşam sevdası adına çaba göstermek gücünü kendinde bulur. Çünkü aradığını yaşam sevdası özlemindeki anlayışla al elini koy kalbine, kapat gözlerini bir süre işte tam da orada senin içinde, çıkmasına değil onu doya doya yaşamaya izin verendir. Bu sade özgür iradeyle yaşam bir mavi sevdadır. Yaşayan her mavi sevdalı bireylere mavi selamlar olsun.
Bedri Demirpençe
YORUMLAR
Her mavi özlemli mutlu olmak için yaşam sevdası adına çaba göstermek gücünü kendinde bulur. Çünkü aradığını yaşam sevdası özlemindeki anlayışla al elini koy kalbine, kapat gözlerini bir süre işte tam da orada senin içinde, çıkmasına değil onu doya doya yaşamaya izin verendir. Bu sade özgür iradeyle yaşam bir mavi sevdadır. Yaşayan her mavi sevdalı bireylere mavi selamlar olsun.
Mavinin kişiye yansıttığı huzur ve dinginliği diğer renklerde bulmak zor...Gök mavisi deniz mavisi alıp bir yere uçuran renkler...
Ve mavi sevda...Buna ne söz bulunabilir ki...
Tüm renklerini bir dili var ama mavinin yeri çok başka...
Umarım yaşantınız her daim mavi olur..
Mavi gökyüzüm
Sular mavi
Gönlüm mavi
Renklerim mavi
Çiçeklerim herşey masmavi...
Bu sımsıcak yazıyı ve yazarını yürekten kutluyorum...
Bedri Demirpençe
Her zamanki gibi yazının içeriğini ve anlatım derinliğini irdeleyen değerlendirmeniz yazıya etkinlik kazandırmıştır..
Teşekkür ederim...
Saygılarımla
Yazılarınızı ilgiyle okuyorum değerli yazar.. yaşama bakışınız.. yaşamı bir sevda olarak görmeniz ve duyumsananlar..kaleminizle nice güzellikte ortaya çıkıyor..Sanki daha sık yazmalısınız gibi geliyor.. bu güzel anlatımları biz daha çok okuyalım..
Bugün ki sevdanız mavi.. mavi için düşünceler.. mavi en sevdiğim renktir ve yazınızı okuduğum zaman ama maviyi en çok ben severim, en iyi ben anlatırım dedim ama kalemin karşısında söyleyecek bir söz bulamadım.. ne güzel bir mavi sevda anlatımıydı yazı.. kutlarım değerli yazar.. İçten samimi akıcı kutluyorum kalemi.. saygılarım her daim..
Bedri Demirpençe
Koşul ve zaman ayırıp yazmak ve yazılanın siz gibi saygın insan dostları tarafından okunmasını düşünmek güzel...
Yeni yazılarda buluşmak umuduyla...
Saygılar sunarım..