YORUMLAR
Kemnur
ne güzel hayal gücü ,kurbağa kadın da sert erkeklerden hoşlanıyormuş yandı bizim paşa
.
çok güzel saygımla
Kemnur
Gazatecinin hayal gücü sizin hayal gücünüzü solladı hocam. :(((((
Yine çok güzeldi. Birde şu kurbağa suratlı kadından kurtulsa tam olacak. Saygılarımla...
Kemnur
SAYGIYLA
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
Kemnur
Kemnur
inci*
sazan üretiminde dünyada elimize su dökemezler...sağol usta paşazadeyi bu gün hırpalamamışsın...saygılar
Kemnur
Oh be ! Sonunda mahkemelerden ceza evlerinden kurtuldu ya.Paşazadenin dışarı salınmasına sevindim.
Magazin dergisinin yazıları ayrı bir renk katmış yazıya. Ama yinede Paşazade'nin ilerde başına ne gelecek diye tedirgin bir şekilde okuyup beklemekteyim....
ABİM HER ZAMAN Kİ GİBİ HARİKAYDI... ELLERİNE SAĞLIK....
SAYGILARIMLA....
Kemnur
hangisi daha salak böyle salak saçma haberler yazan gazeteler mi yoksa saraydan saray hanım efendilerinin günümüzde gerçekten varmış gibi okuyup inanan insanlar mı
iki kadında hapishanede paşazadeye iyi bakıyorlar da çıkınca ne yapaçak acaba kız kurusu onu bırakmaz böyle kadınların olabileceğine inanmak istemiyorum
saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Ben bu günkü yazıda hakime bir daha gıcık kaptım. Kurbağa kadın madem ki kız oğlan kız bunu anlamak için insan doktora filan göndermez mi önce...Neyse yırttı bizimki yine...
Bu bölümde Paşazadenin çapkınlık anıları ile ilgili gaztenin yazdığı hikaye çok hoşuma gitti. Bu sene üniversite sınavına girecek bir öğrenci karşına geçip de '' Hocam Türkiye'de kaç tane mahalle var?'' diye soru soruyorsa mektep-mederese görmemişin halini sen düşün artık. Yav inan bana ''Benim zamanımda Osmanlı Padişahları vardı..Ben bir sürü padişah gördüm'' diye anlatsam inanacak bir sürü sazan var.
Çok güzeldi çooookkkk.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Muhteşem Yüzyılın Tarih danışmanı diye yazılan bir ismi vardı. Şimdi yazmıyorlar mı yoksa...Neyse önümüzdeki hafta bakarım. Tarih danışmanları Doç Dr. Kahraman Afyonoğlu idi. Adam aslında iyi bir tarihçidir. Ama sanırım ''Hocam sen al paranı bir işer karışma, maksat millete biz bu senaryoları yazarken bir tarihçiye danıştık, kafamızdan uydurmadık diyebilmek'' demişlerdir. Başka türlü koskoca bir Doç Dr..Bu kadar kepazeliğe göz yummaz.
Selam ve saygılarımla.
Kurbağa değil panter emelmiş karı. Cemileyi parçalamış. İnsanın adı çıkarsa bir kere her şeye de inanırlar. Saygılarımla hocam