Bu Siyaset Adamı hem Güldürür hem de Öldürür
Bakıyorum bu hainlere.. Hepsi alnı secdede insanlar güya.. Elhamdülillah Müslümanız diyorlar.
Bir an " ben Müslüman değil miyim mi ?" diye tereddütte mi kalmalıyım acaba ? Hayır, kendi irademden eminim. Eee.. Nedir aramızdaki bu büyük zıt düşünceler o zaman ?
Filistin Gazze Müslüman el sürdürtmeyiz diye paraladınız kendinizi. Bugün hala bombalar atılıyor Gazze’ye. Sesini çıkartabiliyor musun peki ?
Mavi Marmara gemisi limandan kalkarken başbakanımızın haberi vardı herhalde. Ne dedi israil ? "Gelirse vururum !" Eğer bir başbakan kendi milletini düşünüyorsa o gemiyi göndermez. Eğer bir başbakan dinini de düşünüyorsa ki bu konuda ne yaparsa yapsın sonuna kadar haklıdır, o zaman israil helikopteri gemiye asker indirirken Osman PAMUKOĞLU’ nun da dediği gibi ; " Verirdin Konya hava üssüne emri, kırkbeş dakikada tepelerine binerlerdi !"
Toplum siyaset ile yönetilir. Siyaset dediğin bu şekilde olur; Milletime, dinime, Türklüğüme ve Türkiyem’e karşı kötü emeller içinde olana ve saldırı yapana, saldırcaksın !
Bunlar Müslümandı ya Irak halkı değil miydi ?
Irak’ı bombalayan dört bin dokuz yüz bombardıman uçağı Türkiye’deki amerikan hava üssünden kalktı.
Kimse bana onları savunmasın kardeşim ! Gördüklerim bana yetiyor ama siz hala üç maymunu oynuyorsunuz !
Ne Gazze, Irak, Libya, Suriye sizin umurunuzda ne de Müslümanlık, Türklük.
Suriye’ye de askeri saldırının ve işgalin sinyalini de o gurur tablomuz başbakanımız verdi. Suriye ne peki ? Ateist bir halkmı ? Gülünç.. Sizin yaptığınız siyasete ben gülüyorum da sizin yaptığınız bu siyaset yüzünden yüz binlerce insan ölüyor. Bir insanın bunu idrak edememesi gerçekten GÜLÜNÇ...
Oy verenlerini güdülen koyun gibi gördüm her zaman. Koyun hiçbir şeyin farkında değildir güdülür.. güdülür.. ve dazlak kalır. Ama değişen bir şey olmaz koyun yine "mmeee" der zıplaya zıplaya gider..
Unutulacak utanç değil ama hadi unuttum bunları. Facebook taki sayfana ne oluyor ? O resimler ne oluyor ? Birde benim Mustafa Kemal’ime küfür etseydin. Bir o kalmış haddini aşmadığın.
Siz güdülmeye onlarda gütmeye müsait olduktan sonra güdülen koyunda çok olur güden de çok olur..
Bir as rütbeli askerinin sorduğu "Türklere neden saldırmıyoruz?" sorusuna Adolf Hitler; "Türkler öyle bir millettir ki, eğer saldırırsak tamamını yok etmemiz gerekir.. Yoksa 1 tane bile hayatta bırakırsak, yeni bir devlet kurar ve intikamını alır..." şeklinde cevap vermiştir.
İşte biz millet olarak bu bilince geri dönmeliyiz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.