Dizicilik
Nedir dizicilik?gittikçe yayılmakta ve evlerimizin adeta baş köşelerine oturtulmak istenmekte.ne oluyor Allah aşkına.her dizide müstehcen sahneler.adeta bunlar halkı ensest ilişkiye teşvik ediyorlar(hepsi olmasa da çoğunluğu).reyting rekorları kıran öyle bir geçer zaman ki dizisinde adam sakat kardeşinin karısına göz koymamışmıydı . izlemeyenin toplumdan dışlandığı aşkı memnu dizisinde adam amcasının eşine sulanmamışmıydı.Bu örnekleri çoğaltabiliriz ama dizi izlemediğim için ancak gazetede okuduğum revaçta olan dizileri Örnek verebiliyorum.
insanlar adeta televizyonun karşısında yiyor bitiriyorlar ömürlerini bir de faydalı olsa!soruncada oğlum televizyon dedikodudan iyidir diyorlar tamam dedikodu kötü ama televizyonda onun kadar kötü.milli ve manevi değerlerimizin çöpe atıldığı bir toplum mu oluşturulmak isteniyor yoksa tv ye bağımlı nesiller yetiştirilerek geleceğimizi mi karartmayı planlıyorlar düşünmek lazım doğrusu ! bir gün dışarıya çıktığımda adeta her evin camında tv şıkları saçılıyor ve bu insanın içini karatıyor.oysa insanlar kitap okusa ilim öğrense KURAN okusa o pis kirli lanet ışık belkide gönüllerde ki nurun ışığına imanın ışığına dönüşecek.ama gelde bunu insanlara anlat !sorsan herkes müslüümandır.ama ülkemizde müslümanların kaçı Kuran arapçasını bırak Türkçesini okumuştur ki.şöyle anlamayın sadece arapça okumakta yetmez hatta sadece anlamını bilmeden okumak hiç bir şey ifade etmemekle birlikte boşunadır.alacaksın Kuranın Arapçasını alacaksın mealini kelime kelime tefsir edeceksin hemen olmaz tabi bu yıllarını alacak belki ama Kuranın anlamını öğretisini benimseyeceksin.Bir de hadisleri inceleyip anlam çıkartırsak kendimize göre ne ala bilir misiniz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.