meselci'ye Mektuplar 24
Allah’ın en ulvi, en selim, en bereketli, en her anlı, en kucaklayıcı, en içten rahmeti üzerine olsun meselci...
Bahar gibi çiçeklendiğine şahit oluyorum. Rengarenk kişiliğine yemyeşil duygular ekliyorsun. Dağılmıyorsun. Nereye saçıldığının farkındasın. Tane tane genişliyorsun. Suya hürmet ediyorsun. Doğayı koruyorsun. Tabiata temiz avuçlarını açıyorsun. Adımladığın yere dikkat ediyorsun. Karıncalarla arkadaşlık ediyorsun, küçük otlarla yarenlik...
İnsan olduğun için seni seviyorum. Hoşuma gidiyor dosdoğru tavırların. İçinde taşıdığın çocuk çok saf, çok akıllı, çok mülayim, çok ince. Alçak gönüllüsün. Ünsüz satırların ünlü cümlesisin. Yüreğinde sağlam sevgiler taşıyorsun. Kalbini dünya malı için kirletmiyorsun. Bin düşünüp, bir söylüyorsun. Başına bir şey geldiğinde, Allah’a sığınmayı biliyorsun. Hastalıkta sıhhatte; Allah’a yüzünü çeviriyorsun her halinde. Bu vasıflarını bulunmaz hint kumaşı olarak görüyorum...
Gençliğin kiymetindesin. Kitap okuyorsun. Dünyayı seyrediyorsun. Olanların farkına varmak için çırpınıyorsun. Kendi ayaklarınla yürüyorsun. Beşere muhtaç olmamak için gayret ediyorsun. Gayretlisin. Metinsin. Dayanıklısın. Çetin şartlarda sabrediyorsun. Belalı durumlarda küfürler savurmuyorsun. Öfkene hakim oluyorsun. İnsanca davranışlarını izliyorum büyük hayranlıkla...
Çocukları seviyorsun. Gülüşlerine şiir asıyorsun onlardan habersiz. Uçan her şeyi beğeniyorsun. Göğün maviliğine ve beyazlığına şükrediyorsun. Gözlerini güzellikler için açıyorsun. Sözlerini, edebi kelamlar için sarf ediyorsun...
Seni takip etmenin mutluluğu içindeyim. Eyvallah meselci can...
Mehmet Selim ÇİÇEK
4 Nisan 2012,,,16.30,,,Mardin
YORUMLAR
kendizi anlatımınız güzel ama kişilerden farklı tepkiler almanız çok doğal çünkü isminizden oluşturduğunuz nick ile çelişiyorsunuz ... yazınızda da değişik bir durum var davranışlarını bilen insan bunu bir yere yazma gayretinden sakınır kişilerin görmesini ister siz ise tersi bir durumu sunmuşsunuz .... aslında yaptığınız ne mütevazilik ne de aksi bir durumu... görmemizi istediğiniz bir eksiklik bir bakış açısı var yazınızda . bu duyguyu uyandırdınız ben de ...
neyse daha güzel ve anlamlı (!) yazılarda bulunmak ümidiyle...
meselci
Derdim edebiyat...
Ben ve kişilikler geçicidir bende.
Saygılar.
içeriği çok güzel ama ...
yani affına sığınarak söyleyim kendini beğenmek gibi duruyorya hani keşke meselci bunu başka birine söylüyor gibi yazsaydı daha şık olurdu sanırım
kalemin ve yürğein güzel bundan şüphemiz yok
umarım kızmazsın
saygıyla...
( hee kızarsan bak gecenin kaçında okudum uykusuzluğuma ver :) yani kızma
meselci
Ben kızmam, eleştiriye açık olmasam paylaşaımda bulunmam...
HEM KENDİMİ ÇOK SEVİYORUM.
:)