YORUMLAR
Bu hakime ben de gıcık kaptım doğrusu. Ama sanırım Paşazadenin daha önceki mahpusluk durumunu da nazarı dikkate alarak ve de bir insan bu kadar da iftiraya uğramış olamaz diye düşünerekten karşısına gelen suçlardan suçsuzluğuna inansa da tamamen masum olabileceğine inanmıyordur.
Burada dikkatimi çeken bir husus da yine zamanla ilgili oldu. 2002 de artık daktilolar devlet dairelerinden neredeyse tamamen çekilmişti.( Babam daktilo tamircisiydi rahmetli artık ona iş kalmamıştı piyasada ) Bizim okulda bile çoktan bilgisayara geçmiştik. Yavaş yavaş bilsayara geç sen de artık şu mahkemelerde, karakollarda artık.
Selam ve sevgilerimle.
Abim senin kaleminin elinde Paşazade, Çilezade oldu. Paşazade nin başı dertten kurtulunca adak adansa yeridir. Tam lehinde ifade veren çıkıyor... hadi bir gayret beraat edecek derken yine olmuyor. Paşazade nin bir gün yüzünün güleceği günü görürmüyüz bilemem ama umut işte beklemek gerek.....
HAR ZAMAN Kİ GİBİ HARİKAYDI...ABİM ELLERİNE SAĞLIK....
SAYGILARIMLA....
elinden geleni arkana koma...ne yaparsan yap paşazade ÇIKACAK.......saygılar ustam
Kemnur
Kemnur
Cemilenin ifadeside kurtaramadı yaaaa...
Paşazade biraz daha mapus damlarında. Allah kolaylık versin. Sizin de kaleminize hocam. Saygılarımla...