- 513 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GAYELER
İnsan bilindiği üzere,her yönden yani şekil karakter vesaire değişebilen bir varlıktır.
Dolayısı ile insan zamana duruma göre değişir durur,bu böyledir.
Amma velakin insanda değişmeyen bazı durumlar da vardır.Örneğin duygular değişmeyebilir.
Gayeler...Bilindiği gibi,diğer adı ile istekler,amaçlar...
Kimi insanların gayeleri akıllarının ermeye başladığı çağdan itibaren gönüllerine yerleşir,öylece kalır.Belki zaman gelir,bu isteklerini yapamayacaklarını fark ederler ama arzular ıbitmez arzuları
ölesiye sürer.
O zaman ne yapmak gerekir idi?Demirin tavında dövülmesi gerekir idi.Zamanı zamanına,anı anınadır her şey.Olacaklar,ölecekler..Herşeyin bir zamanı vardır.
Ben hiç kimseye,övünmedim söylemedim hiç bir zaman ama şimdi açıklamak istiyorum.
Çok güzel bir sesim vardır benim.oldum olası,Türk Sanat Musikisi hayranı
biriyim.Şarkı söylemeyi çok severim.
Çocuk yaşlarımda,yalnızken söyler dururdum.Kimsenin beni dinlemediğinden duymadığından da emindim.Ama yanılıyormuşum galiba...
Babacığım ya sesimi duymuştu veye nasıl bir sesi var diye merak etmişti herhalde?
Bir gün-hadi kızım bir şarkı söyle dedi.Aaa!utanırım ben söyleyemem.Israr gani-hadi kızım söyle!
Artık kızarıp bozarıp söylemeye başlıyorum.Ama yine güzel söylüyorum doğrusu.
Babamın yüzü gülüyor.
Daha sonraları babam konservatuara kaydolmamı istiyor ama bunu düşünmeye bile fırsatım olmuyor.Hayat gailası...
Neticede arkadaşlarımda farketmişler bu durumu anlaşılan.Şöyle anlayabildim;ilkokulda bir kır gezisine çıkmıştık eğleniyoruz yemek içmek çeşitli eğlenceler derken birde şarkılar söyleyelim denildi.Arkadaşlar hep bir ağızdan benim söylememi istediler.Bu kezde öğretmenimizde ısrar gani..
-Hadi kızım söyle.
Ama ben nasıl utangaçım bilmiyorlar herhalde.Yine başladım mecburi istikamet yine başladım ama devam edemedim doğrusu, kasılsım kaldım olay bitti.
Zaman su gibi akıp gitti.Evlendim beş tane oğullarımız oldu.İllkimiz bebek iken rahmete erdi.O bizlerin şefaatçisidir inşallah.ALLAH geride kalan diğer evlatlara ömür versin.Biz ebeveynler dualarımızda deriz ALLAH ım evlatlarımıza uzun hayırlı ömürler nasip et onların bir kürek toprağını bizlere nasip et, amin.Velhasıl kıssadan hisse bu günkü yazımın sebebi şuydu.İnsanın gayelerini gerçekleştirememesi kişiyi yaşama karşı dirençsiz kılıyor.Hastalıklar husule geliyor.Mutluluk neşe verir ve insana şarkılar söyletir.Hüzün ise yıpratır ama ikisi de olacaktır.Mutluluğunda hüznünde adı güzel.Şarkılarla dolu günler olsun arkadaşlar.
24-01-2008
Sevgilerimle...
YORUMLAR
İnsan bu.
İlmi sınırlı, gücü sınırlı, ufku sınırlı.
O anda neyin kendi hayırına olacağını kestiremez.
Ve hep ömrü keşkelerle gelir geçer.
Ama şunu unutmamak gerek. Yüce Yaradan hakkımızda neyi nasip etmişse onun hayırımıza olacağını düşünmeli. Öyle olmasaydı belki hakkımızda hayırlı olmayan bir yola girmiş olacaktık.Allah böyle nasip ettiyse bunda bir hayr olduğunu düşünmek zorundayız. Ama bundan kasdım rüzgarın önünde yaprak olmak değil.
Elbet aklınla ve gücünle hakkında hayırlı olacağını düşündüğün şeyler için çalışıp çabalayacaksın. Buna rağmen de kısmetin ne ise şükürle karşılayacaksın.
Şimdi yazara şunu söylemek istiyorum.
TSM sevdiğiniz belli.
O yola girmiş olsaydınız belki bu gün değişik çıkmazlara girmiş olab,ilirdiniz.
Şimdiki halinize şükretmeniz gerekli.
Elbette ediyorsunuzdur.
Ben genel prensipi söyledim.
Yazınızı zevkle okudum ve hayırlı mutlu sağlıklı ömürler diliyorum.