- 763 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DENİZ YOLU KARANLIĞI
Acılar insanı duygulandırıyor ve kimseyede o gizli içtenliğinizi anlatamıyorsunuz.Kimi zaman o sevgiliyi arıyorsunuz bazen onunla mutlu bile oluyorsunuz.Gece sizin ondan uzaklaşıp kuytu bir yanınızın farklı görüşlere aykırı bakması gibi.Sebebinizi bir sabah namazına uyanışda anlarsınız farklı bir sestir.İnsanlar çeşitlemedir, ama düşlerdeki o özlemsiz hayaletler ne çok benzer birbirlerine sevgileri,aile özlemleri,çocuklukları siz ona öyle güzel ve saf görüntü vermişsinizdir ki bazen şaşırıyor insan.Denizi bu yönünden seviyorum gözler bir denize sonsuz bakar birde hayalete.
Hatırlıyormusun ilk bizim denizimiz olacaktı acılar ve kimseyide o özleme alet etmeyecektik.Sadece sen ben.Ve benim rüyalarımın etkisi orada son bulacaktı.Birbirimize sarıldığımızda bir baba özlemine dalıp gözlerini geri çekmiştin ondan sonrada biz sevgimizi tüketmeyeceğiz demiştin.Çocukluğuna düşlerdeki baba özlemine nasıl sarılmışsın.Onca yalnız koylara boşuna mı vurduk kendimizi.Haber vermeden kaybolduk ortalıktan ,bizi arayanlara uzun uzun anlattık.Sevmenin aslında ikimizinde o boşluğundaki ayrı kalan bir ailesi sanmıştık.Hergüne ayak uyduramayan yüzlerimizi zapdetmek ve onca uğraşa ne için katlandık.Kavgalardan korktuğunu ruhunun bedenine sahip düşmediğini, vefayı aradığını.
Sen sevgili sen hangisi şimdi bizim ,gerçek derin denizimiz mi ,o boşluk mu yoksa baba özlemimi?Peki biz onca kitabı boşuna mı okuduk.Hani hayallerdeki insanları bundan sonra sahipsiz yüzlerimize bağlayacaktık.O kahramanlar nasıl hareket ederse biz de onlar gibi yaşayıp ölmek yasak diyecektik.Dünya iyi bir yer değil sevgili ben o acı çekenleri düşündükçe sen özgür kimliğinle bir kervan olacaksın.Aslında ne kadar çabalasakta böyle bir yerde biz olmayacağız.
’Mutsuzluğu toplayın buna inanıp kazanmak bile olsa saf kalın.Sevişin kendinizle umutlarınız bir bulut olsun yağmur yağdıkça temizlenip yine sevişin yine sevişin.Güzelliklerinizi bir tek kendi ruhunuzla paylaşmayın dağıtın çevrenizdekilere.Onlarda sevdalara akıp seslerini görsünler.’
GERÇEĞE YAKIN DÜŞLERLE ACITAN ... BÜLENT YALÇINKAYA...
YORUMLAR
Sevgili Bülent,
Duyguların dansını izliyorum adeta satırlarında. Her geçen gün daha da iyiye doğru emin adımlar atışını izliyorum. Başlıklar çok çarpıcı...
Hislerini ifade edişin kendine özgü yalın bir güzellik taşıyor. Ama her defasında tadı damağımda kalıyor...
Yüreğinin her parçasına sevgiyi yazman dileğimle, Hüzünlerin bitiminde olsun yürek atışların dost...
Kutluyorum sevgilerimle...