SEBEPSİZ
SEN BANA GELİRKEN BEN HEP KAÇTIM SENDEN BELKİ DE...AMA SEN SEBEBİNİ BİLMEDİN HİÇ BİR ZAMAN,BİLEMEYECEKSİN DE...BEN HEP SENİN VARLIĞINI TAŞIDIM YÜREĞİMDE SENDEN HABERSİZ.BENİ ANLA DEMİYORUM,ANLAMAZSIN ÇÜNKÜ BİLİYORUM,ZATEN ANLASAN....BOŞVER NEYİ DIŞIMA VURMAYI BECEREBİLDİM Kİ SANKİ...VARSIN BUDA KALSIN İÇİMDE.KONUŞSAM DA ZATEN YİNE ANLAMAYACAKSIN BENİ SEVGİLİM.EN İYİSİ Mİ SEN YİNE KÖTÜ BİL BENİ...YÜREĞİMDE NE FIRTINALAR KOPTU ZAMAN ZAMAN,NE DERİN YARALAR VAR OLDU BİTİP TÜKENMEK BİLMEDEN KANAYAN...BİR AÇSAN...AH BİR GÖRSEN...BELKİ İŞTE O ZAMAN ANLARDIN AMA OLMAZ Kİ.GÖNÜL GÖZÜYLE BAKAMAZSIN SEN.SEN KİMSEYİ YÜREKTEN SEVEMEZSİN.HAYIR,YAPMA SAKIN KIZMA BANA AĞIR LAFLAR ETMİYORUM SANA SADECE VE SADECE GERÇEKLERİ TELAFFUZ EDİYORUM .BİLİYORUM DOĞRU SÖZ ACI VERİR İNSANA...
ÜZGÜNÜM...NEDEN Mİ ACI VERDİĞİ İÇİN....AMA ŞU VAR Kİ SENİN BANA VERDİĞİN ACI YANINDA HİÇ KALIR.ÖNÜNDE ÇARESİZ AĞLAMAK EN ÇOK GÜCÜME GİDEN ŞEY...YİNE DE AĞLAYABİLİYORSAM HALA ÖNÜNDE AKITABİLİYORSAM GÖZYAŞLARIMI DEMİŞTİM YA SANA...EVET DEDİN SENDE...DEMEK SENİ HALA DELİLER GİBİ SEVİYORUM...AMA DUYMADIN YİNE BENİ HER ZAMANKİ GİBİ.ŞİMDİ GİDİYORUM SONSUZA DEK...HAYATINDAN ÇIKIYORUM...BOĞAZIM DÜĞÜM DÜĞÜM AĞLAYAMIYORUM....ARTIK SEN BANA GELSEN DE BEN SANA GELEMİYORUM.....
HANİ BAZEN İÇİMİZDE YAŞADIKLARIMIZI İFADE EDEMEDİĞİMİZ ZAMANLAR OLUR GÖZLERİMİZLE İFADE ETMEYE ÇALIŞIRIZ AMA KARŞIMIZDAKİ KONUŞSAK DA ANLAYAMADIĞI İÇİN GÖZLERİMİZDEKİNİ HİÇ ANLAMAZ VE İÇİMİZE AKITIRIZ HEP HEP HEP........