YORUMLAR
iyi hadi dürüst biri çıktı nasıl oldu da insafa geldiniz sayın yazar kaleminiz paşazadenin menfatine birşey yazdı :)
saygılar
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
birgün paşazade yolda giderken kafasına saksı veya kiremit düşsün yada bir dükkan tabelası bukarda olurmu densin
:))))))))
öyle çok güldüm kii. Hani şu şahitlere ve hakime.... Bu arada hakime nasıl bir misyon yükledin henüz çözemedim. Adam farkına varmasına rağmen madara olmasın foyaları çıkmasın diye yalancı şahitleri koruyor..:))) Siz çok yaşayın inşallah....
Kemnur
'' bir hakime baktı, bir kurbağa kadına. “I-ıh! Karı kurbağaya, hakim domuza benziyor. Baba kız olamazlar,” diye geçirdi''
En başından koptum zaten...Bu gün silme gırgır olmuş bölüm. Çok çok güzeldi. Paşazade yırtacak gibi görünüyor çünkü kendisinden beklemediğim kadar akıllı bir savunma yapıyor...Hakimin de Paşazadeye özel bir gıcıklığı yoksa salıvermesi gerekiyor ya şimdi sen bulursun yine bir şeyler...Neyse bekleyeceğiz artık.
Kolay gelsin...Kalemine kuvvet.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
yoktum diye yine çok şey kaçırdım biliyorum.
Kaçırdığım dizileri yetişebildikçe okumaya çalışacağım.
Paşazade bigün, gün yüzü görecek mi bilmem ama hayatı karakolda,cezaevinde, mahkemelerde, dolandırıcıların arasında geçmeye devam edecek gibi. Sonu hazinde olsa bir Galata Köprüsündeki restorantta yüzü gülmüştü.
Her zamanki gibi harika bir yazıydı.Ellerine sağlık.
Abim yürekten saygılarımla....
Ah Hocam,Koca Türkiye yalancı şahitlerden neler çekiyor da bunun cezası bile yok
Elinize sağlık. Teşekkürler
Kemnur
Hakkını helal et anacığım:
Japonya’da meydana gelen bir depremde kurtarma ekipleri genç bir kadının yaşadığı enkaza ulaşır. Yıkıntıların arasında kadının cesedi bulunur. Kadının enkaz altındaki pozisyonu biraz ilginçtir sanki ellerinde bir şey tutarak iş yaparken dizlerinin üzerine çokmüş halde iken sanki ev üzerine yıkılmış gibi görünmektedir. Kurtarma ekibinin lideri yine de canlı olma ümidi ile kadına ulaşmaya çalışır, maalesef kadın çoktan ölmüştür. Ekip oradan başka bir enkaza hareket etmek üzere iken bir sebepten dolayı ekip lideri açtığı delikten içeri doğru kadının cesedinin altına doğru bakar ve "Bir çocuk, bir çocuk var!" diye bağırmaya başlar.
Ekip uzun bir çalışmadan sonra çiçekli bir battaniye içinde ölü kadının cesedinin altında 3 aylık bir bebek bulur. Kadın son bir hamle ile bebeğini kurtarmak için bedenini ona siper yapmıştır. Ekip bebeğe ulaştığında hala uyumaktadır. Doktor çabucak gelir ve çocuğu muayene eder, gayet sağlıklı görünmektedir. Battaniyeyi açtıklarında ise içinde bir cep telefonu bulunur. Ekranda yazılı bir mesaj vardır. Mesajda şu yazıyordur! "Eğer kurtarıldıysan, daima seni sevdiğimi hatırla!"
Bir annenin çocuğuna olan sevgisini ölüm anında bile ona anlatma çabasının en güzel örneğidir bence. Allah'ın annelere verdiği bu sevgi ve merhamet için şükürler olsun!
inci*
ne yaparsan yap paşazade serbest kalacak çatlasanda patlasanda....saygılar ustam
Kemnur
Son iki bölümü okuyamamıştım hocam. Nerede o mahkeme bende şahitlik edeceğim.Ne çoraplar ördünüz paşazadenin başına:(((((
Çık çıkabilirsen şimdi işin içinden. Ama sizde bu zeka ve hayal gücü varken onunda yolunu bulmuşsunuzdur. Çok güzel ve heyecanlıydı. Saygılarımla...
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş
devamı nedir merak ettim. Saygılarımla...