OLMAZSA OLMAZ
.............daha erimedi karlar, doğmadı zemheri çiçekleri bulunmadı yitikler,çıkmadı ortalara köşelerde saklı olan bilimezlikler hep çaresiz.....
Hangi öfkeye vakitsiz zamanlarda kan kusturdu çaresizlik.duygular girdabında
bir çekmece misali bir açılıp bir kapandı karamsarlıkyine hüzün yine kapkaranlık aynı geceler hicrana yenik.olmuyor olmuyor be gülüm sen olmayınca çekilmiyorki sensizlik.
gülmenin karaborsa olduğu kuyruklarda sabahlamak neyime ki,ağlamanın kronik vaka gibi krize girmesi...
duyguların depresyon avuntusuyla bocalaması,hayatın ikilem içinde bir gelip bir den yok olması gibidir.yaşamak..........//
her daim sonsuzluğun korkusuyla intikam alır gibi suskun kırılgan umutlar,Mutluluklar sadist umut vermemiş,anasının karnından henüz doğmamış.kaderin tan ettiği çok kazıklar yediği bir ülkedeyiz.olmuyor olmuyor be sevgili sen olunca da çekilmiyor sensizlik.
ne seninle , ne sensiz..!!
olmayacak sanırım......
......Huzurun tavır aldığı serzenişlere asılı kalan göz yaşlarımın sağnak gibi olduğu yastık ıslatan gecelerde korkuya bürünen bedenim zihnimde yok oluşlardı.anlamsız kavgalarımı erteleyemedim hep kötülüklerin koynuna hapstettim düşlerimi onlar bana dost gelemediler
benim yanıbaşımda hiç olamadılarki.
......herşeyin bir bedeli var olduğunu o zaman anladım o zaman benim yakamı bırakmadığı bana hep dost gibi görünüpde ama aslında düşman olduğu nu anladığım özveri yitik di.
her şey öyle kolay olmadı vur patlasın çal oynasın değil di yaşam hayatın içinde bir senaryoydu oynanılan bizde figuran.
........Biz katlettik istemeden, bizim çabamızla tükenmişti sevgiler, adını koyamadığımız gel gitler parçalamıştı mutlulukları kesişen noktalara dokunmadan geçmişti çizgiler. yarınlarımızda umut yoktu beklentiler hesapsız dertlerimiz ise kabuk tutmayan yaralarımızdı. hiç mi onmayacaktık yokmuydu bunun sonunda heyecan olmayacakmıydı tutunabileceğimiz dallar şimdi hayat eskisi gibimi yine umutlar karanlık simsiyah kim kimi kovalıyor nerede beklenen mutluluk.
........dedim ya seninlede , sensiz de olmuyor.
OZAN-)
.