- 1352 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Cemre Melek…
Yine tadım yok bu gece, sanki yüreğimde onlarca ayak tepiniyor.
Daralıyorum çok sevdiğim şiirleri bile okumak gelmiyor içimden.
Hayat denen olgu ne kadar ucuz, ne kadar kolay. Bu gün var iken yarın yoğuz…
Ama biz ne yapıyoruz? Birbirimizi yemeye devam ediyoruz. Dünyayı biz kurtaracağız ya. Kalp gözleri kapalı fitne fesat sarmış dört bir tarafı. Neden bu anlamsızlık? Neden bu haksızlık? Gencecik bir kız hastalığına çare olsun diye uğurlandı gurbet ellere. Kuş cıvıltılarını duymak sevdiğine sevgisini haykırabilmekti dileği. Dualar ile uğurladık geldiğinde sesimizi duyacak bizimle konuşacak diye. Yok, bu dünya adil değil, değil işte. Şifa bulmak için yattı kısa bir uykuya. Uyanamadı şimdi makinelere bağlı bir hayat savaşı veriyor. Hüzünler sardı her yanı neşesi yok defterin, neşesi yok hüzünlü gözlerimin direniyor yaşlara ama akacak biliyorum, yürek kabardıkça kabarıyor. İsyan bize yakışmaz bilirim ama yıllardır çektiği acılara revamı şimdi makinelere bağımlı yaşamak adalet bu mu?
Toprağa düşen cemreler ile birlikte sende açacaksın gözlerini. Cemre melek yine şiirlerini yazacaksın, lal dilinden kaleminde hayat bulacak aşk şiirlerin. Hadi dayan bize deftere geri dön meleğim ...
YORUMLAR
Rabbim şifalar versin, şifa meleklerini arkadaşımızın baş uçuna göndersin, çok üzgünüm ama duadan başka bir şey gelmiyor elimden :((((( inş. en kısa zamanda sağlığına kavuşur, hepimiz dua ve umutla bekliyoruz, Allah yar yardımcısı olsun...
Sizinde duyarlı yüreğinizi kutlarım arkadaşım, kaleminiz daim ve dik olsun...
UMUT ve DOSTCA
Canım çok üzüldüm zatende hayatın darbesini iyi yiyenlerdenim yüreğim sızları içim acıdı.
Buradada 1 ay oluyor komşum vefet etti aslan gibi sapasağlam bir beydi Allah rahmet eylesin gidenlere.
Revamı desekte sırası gelen gidiyor bitanem yaşa başa bakmıyor bu işler Allah gençlerden ırak etsin İnşallah. Biz sadece kadere boyun eğip dualar edebiliriz Allahtan gelene boynumuz kıldan ince. Sevgiler Selamlar Allaha emanet ol.