'Beklemek' aşkın neresinde durur ?
’ beklemek ’ sonsuzluğa giden bir yolculuk...
kim beklemek isterki gelmeyecek birini yada olmayacak bir şeyin olmasını.beklemek aslında duyguların zorunlu koştuğu bir durumdur.çok istemiştim olsun diye ,hayattan çaldığımı ona ekledim beklemek için, sonra duygularımın sürüklediği bir uçuruma düşürdüm kendimi,ne yaşamaya gücüm nede hayattan aldığım bir zevk kaldı bana geriye..ama yinede onla olabilme ihtimalini sevdim beklerken.imkansız olmadığı göstermesini istedim hayattan .olmuyorsa olmuyordur diyenlere inat bekledim mucizenin gelmesini.gelmedin gittin yar kendimden aldım sana koydum yine gelmedin belkide hiç bilmedin beni unuttuğun yerde hala seni beklediğimi.söyleyemezdim ki sana ne kadar sevsem ne kadar beklesemde haddimi bilmek istedim hep.
unut beni deme sakın yoksa üzer beni seni beklemek için harcıdığım zamanlar..belki gelirim de ben umudumun suyunu vereyim her sabah.çok canım yanıyor büyümem gereken yerde biraz daha küçülüyor ruhum.yorgunum desem kimse anlamaz ,ağlasam herkes kaçar..hiç bir şehre sığmıyor artık yüreğim,her şehirde beklemelerimi unutuyorum galiba.
ben artıkk çocukluğumu istiyorum ama onuda bekleyeceksem çok oda kalsın bu aralar...