- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Beyin Yıkamak
Beyin Yıkamak
Gizli veya açık sesle gizli telkin yapılabilir. Açık telkinle gelenleri bilinç kontrol eder. Gizli telkini dahi kontrol eder ama reşit olmalı insan. Bebeklerin kalkanı yoktur. Bu telkin, hipnoz gibi ana karnında başlar, annenin yaşadığı ortamdaki sesler tesir eder bebeğe. Hatta yeni doğduğunda kulağına ezan okunur ki savunma mekanizması gelişmeden telkini alsın. Zaten bebeklikten bu telkin çevresel etkiyle yapılır bu illa ezan ile olmaz, Kilisede vaftizle de olur. Ya da Ateist bir ana babanın bebeğine verdiği telkin de etkili elbet. Zaten yaşanılan ortamdaki şuur altı etkisi hep var. Ben küçükken camiden ezan okunduğunda köpeğimizin ulumaya başlamasına anlam veremezdim. Babam derdi ki; “ezana saygı duyar da ondan”. Ben de düşündüm o zaman bu sese saygı göstermeli! İşte telkin budur.
Bakınız bilinç altına verilen telkinle bebeklikte nerdeyse tecavüze uğramış bir zihni kurtarmaya çalışıyoruz aslında!
Bebek olun bakalım etrafınızdakilere bakın. Kavga edenler , yanınızda küfür edenler, nasılsa anlamaz diye bir sürü haltı yanınızda yapanlar ya da dini telkini yapanlar, ideolojik mitinge götürenler, sevmediğiniz müzikleri dinletenler, televizyonda her haltı seyrettirenler. Toplum içersinde parkta bahçede gördüklerinize bakın. Ve isyan edin size kendi telkinlerini yapanlara!
Bebeğe gizli açık telkin yapma yetkisi ebeveyne aittir anlayışı da doğru değil. İşte bu yüzden bebek hangi ortamda doğduysa o din ve ideolojiye sokuluyor. Hiç gördünüz mü siz “biz bebeğimize dini veya ideolojik, ırksal telkin vermiyoruz” bilgi olarak öğrenir ve kendi yolunu seçer diyeni! Çok az kişi bu bilinçtedir. Bilinçler daha doğuştan enfekte olmuş, hastalanmış, virüslenmiş zaten.
Bu bilinç altıyla telkinin kaynağında hırs var. İnsanları kontrol etmek ve köleleştirmek arzusu var. İlkçağlardaki “ilah” inanışlarından tutun son dönemlerdeki mehdi, Mesih’e kadar hepsi aynı eksende… İnsanlar militanlaştırılıyor ya da robotlaştırılıyor manasını bilmediği pek çok ses ve görüntü, gizli açık telkinle hasta ediliyor. Kıyamete yakın insanlarda bir çeşit hastalık çıkacağını duymuştum, dini literatürde var. Gizli telkin ne maksatla yapılırsa yapılsın sonuçta şuursuz insanların oluşmasına sebep oluyor. Hipnozlu insan başkasının emrindedir, kendi tercihini değil, telkin edileni yapar!
Ben diyorum ki gizli telkini sezelim ve asla kendimize tesir etmesine müsaade etmeyelim. Bebeklikten aldığımız yaraları da iyileştirelim.
Açık telkinle birbirimize faydalı olan şeyleri paylaşalım.
Yara
Kim haklı, kim haksız ne fark eder ki?
Ömür bizden daha hızlı…
Yaşamın getirisi kazancımız mı, kaybımız mı?
Bozuk mahsuller imha edilir...
Yaraları sarmak ister bilgelik.(Şiirimden)
Saygılarımla,
Ahmet Bektaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.