YORUMLAR
önceleri çok önceleri içimdeki hayvanı öldürmüştüm. sonra bir başka hayvan benden beslenip büyüyormuş... her santim büyüdüğünde ''poh poh'' diye bi ses çıkarıyordu... bu satırları okurken tekrar öldürdüm. kutlarım. çok beğendim. çok etkilendim.
Jir gnsk
her olgunun bir görünen yüzü bir görünmeyen yüzü vardır ya hani. Bir iyi tarafı bir kötü tarafı,vb. tezatlıkları sıralamak mümkün. Günümüz toplumunda bir çok şey sadece modern olmak adına yapılıyor(Nietsch der ki modern olmak ilerici olmak demek değildir.) Popülist kültür bireyselliği doruk noktalarına taşırken kapitalizminde( senden beslenip daha da büyüyen şey :) ) bundan nemalanmaması imkansız. Ancak sorun sadece kapitalizm değil, insanın var olan vahşi-hayvansal doğasını böyle durumlarda daha bir rahat ortaya koyabilmesi. Sonuçta sistem ne olursa olsun sorun kişilerin özünden geçiyor. Herkes her durumda kendi hayvanını evcilleştirebilmeli.
Sevgi ve saygımla...
kayıtlı
''insan insanın kurdudur''
hayvanlar...
evcilleşmeyi pek mantık kabul etmiyor gibi
Riskli bir yazı,bir gün akıllının biri ayna niyetine yazarına tutarsa bu yazıyı küçük kıyamet olabilir...ki ortak adımız insansa ,kaçınılmazdır egonun kayığına binmemek...
Jir gnsk
mülksüzüm...
x adamus
savrulmalar
savrulmalar
Türk insanı gökyüzünde tanımlanamaz gök cismi görür..
Anlayıp araştırıp öğreneceğine fotoğrafını çekip ünlü olmak daha cazip gelir..!
Arkadaşı sorar ne bu la
hügo muydu ügo muydu o işte la:)
fake ulan bu
ney
fake ulan sahte bunlar sahte
bak burda Kütahya porselen yazıyo:))
ügom seni sefiyom ben))
Jir gnsk
Hey, dostum ben sana. Bakma sen öyle arada bir uzayda salınmama :)
çöldeki kelebek
ugoları anlatırken ne anlatmak istediğim karışmış sanki
Sen farkındalığının farkındasın
ister seni ve yazdıklarını anlamadan pısırıklıklarına bakmadan saldırsınlar
ister başka amaçlarla yakınlık kursunlar..
ve ya yere göğe sığdıramasınlar
Sen kim gerçek kim sahte bilirsin.
Öptüm la)
öyle ya...
Her dem insan bekleneni, sunamıyor. "Bekle" n tim mi var benim sizden, yada benim böyle bir hisse kapılmamdan size ne değilmi?
Bir sabah kalktığınızda hissettikleriniz, bir önceki gün ile aynı olamayabiliyor. bir gün sergilediğiniz o neşeli tavrınızı, bir başka gün hatta aynı gün içinde belirli belirsiz nedenlerden ötürü kaybedebiliyoruz yada tam tersi işte.
Nedendir... ?
Övgüler, insanın başını kaldırırken, ruhunu okşarken, kaybettirdiğinin farkına vardırmıyor.
Övgüler hoş gelsede, insanı küçültüyor aslında.
Kibire vesile olabiliyor.
bir cümle aklımda kalanlardan: "Biri size nekadar iyi olduğunuzu anlatırsa şayet, onun anlattıklarından aldığınız haz kadar kötüsünüz"
Ben çok kötü oluyorum , sağlamasını yukarıdaki cümleye göre yapınca.
Bütün bu yazdıklarımın sizin yukarıda anlattıklarınız ile arasındaki bağı anlayamaz iseniz, sizi anlarım.
Ama şayet anladıysanız, birinin , bir anın, bir günün, bir şeyin yüzüne, inandığınız güzellikleri kirletmeyin derim okadar.
Farkında olamayabiliyor insan bir zaman ve farkına vardığında geç oluyor vesselam.
SAygılarımla.
Jir gnsk
Sonra rutubetli duvardan bir adım uzaklaşıp o iki resme son kez bakıyorum. Uzun ya da kısa, alınan nefesler arasında yaşamdan ölüme her şeyin bir geçişme içinde olduğu düzlemler görüyorum.
Sınırlar keskin ya da açıkça tanımlanmamıştı ama geçitler vardı; “Allah uzun ömürler versin” ile “Allah çektirmesin” arasında . İşte tam o anda bir perspektif oluşuyor gözlerimin önünde. Olabildiğince dar.
Adına “şans” deyip , tek kaçışlı iki damla gözyaşı döküyorum; X ve Y…
Doğru dersiniz vesselam...
Saygımla...