YORUMLAR
Aşk neler kadir oluyor değil mi? Kodese düşen; her türlü belayla karşılaşır. Saygılarımla
Kemnur
Öncelikle yazıda geçen bazı tabirlere yorum yazayım: başı şarpalı ...Çok hoşuma gitti...Pek çok yerde şarpa derler eşarba..sanırım yöresel bir söyleyiş.
''Yolbağcı, kalpazan, tırnakçı, dızdızcı, papelci, üçkâğıtçı, kaldırımcı, kapkaççı omuzdaşlarım! şemsiyeci, kedici dostlarım! Babacımcı oğlanlarım… Kerizciler, beyazcılar'' bazılarını biliyorum ama bilmediklerim o kadar çok ki. Mesela: dızdızcı, papelci, kaldırımcı, şemsiyeci, kedici ( İlle de bu ) babacımcı oğlanlar, bunları da sanırım ileride açıklarsın...Ya da dipnot olsarak anlatırsın bir ara...
Mahmut Saim konusunda yanılmamışım...Sanırım gerçek bir şahsiyet bu.
Cemile'yi de pek iyi bir son beklemiyor gibi...Bu Dilaver nsamussuzu onu da pazarlamaya kalkmasın sakın.
Kısacası heyecan doruk yaptı bu sefer...Kutlarım...
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
Kemnur
Açık kaldırımcı, Ortalıkta duran herhangi bir şeyi çalan…
Beyazcı, eroin satıcısı…
Dızdızcı, şetani/sahte parayı pazarlayan…
Gecekuşu, hırsızlıkta gece işçisi…
kalpazan, sahte para basan…
açık kaldırım : pazardaki seyyar satıcının tezgahından malın alınması
kapalı kaldırım: mağazadan, kuyumcudan, otodan eşyanın alınması.
kapkaççı, çanta kapıp kaçan…
kedici, at-eşek eti satan…
Kerizci, kolayca kandırılabilen kişileri dolandıran…
Klefteci, Planlı, programlı hırsızlık; dolandırıcılık yapan…
papelci,hilekar kumarbaz…
Sinyalci, silahsiz ve ustu kapali tehditle gas yapan…
şemsiyeci, yağmurlu havalarda karaborsa şemsiye satan…
Tatulacı, tatula denen uyuşturucu ile uyutularak soyma…
tırnakçı, saymak veya bakmak amacıyla alarak el ayasının içinde
parayı ikiye bölmek suretiyle çalan…
üçkâğıtçı, bul karoyu, al parayı türü kandırmacılar…
Yol bağcı, yol soranları yanlış tarifle tuzağa düşüren gaspçı…
sami biberoğulları
zahmet edip araştırmışsın. Özellikle kedici ilgimi çekti...İlk kez duyuyorum at-eşek eti satanlara kedici dendiğini... Bunu kullanırım sanırım bir yerlerde.
selamlar.
Sayın Hocam,
Oğlan nihayet bir kadın tarafından sevilmeye başladı. Umarım bundan sonra onunla
güzel bir hayatı olur. Ama Dalavere varken, mutluluk olur mu bilinmez.
Arkadaşım Ari' yi ,yoğun bakımdan çıkarttım .Ama, yaşama sevinci ,tamamen yok olmuş.
Kırılan bir kalp, gerçekten onarılamıyor, galiba.Yine de ,onun kurtuluşundan, çok mutluyum.
Saygılarımla.
Kemnur
canım paşazade.... herkes çok seviyor şeytan tüyü var onda...bir tek sen sevemedin usta...harikasın saygılar