- 705 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GECE OYUNLARI 2
GECE OYUNLARI (2. ÖYKÜ)
ORKAN’IN FELEK İLE TANIŞMASI
- Bir duble rakı daha, arabesk takılalım bakalım…
- Çok olmadı mı ?
- Hayır daha kafayı bulamadım, hem rakı temiz içkidir…
- Ne alaka ?
- Bilmem öyle demezler mi ?
Barmaid kısacık sarılı kahveli saçlı, iri yeşil gözlü, uzun boylu,atletik yapılı ve bu özelliklerine rağmen hiç de çekici görünmeyen bir kadındı. Üniforması haline gelen siyah deri pantolon, beyaz ipek gömlek ve siyah deri yeleği ile biraz isyankar bir görüntüsü vardı sanki…Kollarının açıkta kalan kısımları dövmeler ile doluydu. Kaşında ve dudağının hemen altındaki piercingler zaten bütünüyle çekiciliğini öldürmüştü Orkan için…Onu bir kadın olarak algılayamadığını bu yüzden de burada içmekten keyif aldığını fark etti. Tavlamak, etkilemek, şaşırtmak, güldürmek zorunda değildi.
- Hiç arabesk gecesi yapmıyor musunuz?
- Hayır hayrola efkar birikmesi sorunun mu var ? Rakı falan
- İnsan bazen kahpe felek demek istiyor yahu…
- Lütfen kahpe demeyelim ama …
- Neden ?
- Üzerime alınıyorum.
Orkan şaşkınlıkla genç kadının yakasındaki isimliğe baktı.
- Nasıl yani isminiz Felek mi ?
- Aynen öyle.
- Ne tuhaf bir isminiz var aileniz neden böyle bir şey yapmış ?
- Uzun hikaye boşver.
- Enteresan benim adım Orkan bu arada.
- Züppe ismi gibi.
- Züppe sayılırım
- Ne iş yaparsınız Orkan Bey ?
- Baba parası yiyorum.
- Mirasyedi yani ?...
- Aynen.
- Enteresan.
- Neden bence Felek isimli bir barmaid daha enteresan…Baba parası yiyen, boş gezen ipsiz sapsız çok insan var.
Felekcim eksiğimiz var mı ?
Night Game isimli kulübün sahibi olan Cenap Arsoy bütün detayla ile bizzat ilgilenirdi, herkesin bildiği şey onun titiz bir müziksever, gurme ve yaşam uzmanı olduğu idi. Haliyle jazz, blues, ethnic jazz, new age, underground müzik dışında repertuarını fazla zorlamayı sevmezdi Cenap.
- Depo dolu patron, sadece Orkan Bey rakı stoğumuzu tüketmekle meşgul.
Tabiri caizse insan sarrafı olan Cenap Arsoy rakı bardağını elinde evirip çeviren adama bakıp gülümsedi.
- Cenap Arsoy efendim umarım eğleniyorsunuz dur ?
- Orkan Paçacı ve evet Felek Hanım pek hoşsohbet.
- Öyledir. Paçacılarla akrabalığınız var mı ?
- Orhan Paçacı ağabeyimdir.
- İyi tanırım işadamları derneğinden ve ortamlardan.Selamımı iletin lütfen, bir kardeşi olduğunu bilmiyordum.
- Görürsem iletirim tabii…Öte yandan o da bir kardeşi olduğunu unutmaya çalışıyordur sanırım.
1 hafta önceki ay tutulması için özel program yapan Night Game camiada giderek daha çok tercih edilen elit bir mekan olmuştu. Haliyle bar da ilginç bir karakter olan Felek sayesinde de birazcık hiç boş kalmıyordu. Dolgun vücutlu sarışın Orkan’ın yanındaki tabureye tünedikten sonra boyalı yanaklarını öpmesi için Felek’e uzattı.
- Ah şekerim ne bu parfüm harika !...
- Davidoff
- Seni seni
- Naber Tülin ?
- Noolsun tatlım defileler başlayacak işler yoğun…
- Senin tasarımların bu sezon çok beğenildi bak ben burada gelip geçenlerden duyuyorum.
- Deme Felek !...
- Felek derse doğrudur hanımefendi.
Sohbete aniden Orkan da karışmıştı bu Felek adı insanı konuşmaya hatta kahkaha atmaya itiyor gibiydi.
- Tülinciğim tanıştırayım gerçi kendisi pat diye sohbete daldı ama…Paçacıların mirasyedi oğlu Orkan Paçacı ve sezonun gözde tasarımcısı Tülin Bader.
- Mirasyedi diye kartvizit de bastırsaydınız Orkan Bey !...
- Harika bir fikir bu…
Felek aniden elini alnına vurdu. Ah Orhan Paçacı ile bir dönem Tülin çıkmışlardı, tam da evlenmeleri beklenirken…Hadi bakalım Felek dedi kendi kendine toparla ortalığı…
- Tülin bebeğim bu gece harika görünüyorsun valla mankenlerin sönük kalır yanında, bak Cenap da karşıda bir görünsene ona…
- Ah Feleeeeek…
Tülin kayarcasına tabureden inip Cenap Bey’in yanına koştu, Felek Orkan ‘a göz kırptı.
- Güzel iş Felek Hanım.
- İşimi iyi yaparım Orkan Bey…Ancak şu Bey Hanım olaylarına bir son versek.
- Ben de onu dicektim Felek sonuçta ortak bir noktamız var…
- Neymiş acaba ?
- Aynı parfümü kullanıyoruz.
- Hahahahahahhahaha
Felek’in kahkahası kristal bardağa çarpan mütevazi bir çay kaşığının çıkardığı sesi andırırcasına çınladı ve sanki bardaki tüm şişeler, bardaklar da hafifçe titreşerek ona karşılık verdiler.
- Stand upçı olsana sen Orkan !...
- Yeteneksizim ben canım mümkün değil
- Mutlaka bir yeteneğin vardır.
- Valla yok
- Gel sana barmenlik kursu vereyim.Para da almam içim parçalandı haline.
- Kurs mu ?
- Gündüzleri kurs veriyorum.
- Barmenlik kursu ?
- Evet neden şaşırdın isteklisi çok bu işin…
- Şişe falan mı çeviriyorsunuz ?
- Sen benim şişe çevirdiğimi gördün mü ?
- Aslına bakarsan hayır ?
- Kokteyller, alkollü içkilere ait bilgiler, neden ne kadar içilirse zıvanadan çıkılır, hangi yemişi neyin yanında verirsin, kafayı bulanlar nasıl yatıştırılır, psikoloji yani bolca…
- Sen psikoloji biliyor musun ki ?
- Amerika da Psikoloji okudum Orkan izin ver de bileyim.
Orkan şaşkınlıktan son yudumu boğazına kaçırdı ve öksürmeye başladı, kıpkırmızı olmuştu suratı ki Felek hemen müdahele etti ve sırtındaki bir noktaya şiddetli vurarak rahatlattı.
- Bu ?
- İlkyardım kursundan Orkan.
- Sen nasıl birisin Felek beni şoka soktun ?
- Gayet mantıklı biriyim
- Ben hayatım boyunca psikologlara gidip durdum, onları 1 km öteden tanırım, sende psikolog tipi yok. Atıyorsun bence…
- Sende de mirasyedi tipi yok yapma Orkan neden yalan söyleyim ki…Hem inanıp inanmaman da dert edeceğim bir konu değil.
- Neye inanmıyor Felek ?
Cenap Bey nasılsa Tülin’i bir işadamına devredip bara gelmişti.
- Psikolog olduğuma…
- Doğru söylüyor Orkan Bey Felek Amerika da Klinik Psikoloji okudu, 5 tane de dil bilir ve çok çetin cevizdir.
- İnanılmaz?
- Eh kimin yeğeni o ?
- Kimin ?
- Benim tabii…Kızkardeşimin kızıdır kendisi.
Orkan bir öksürük nöbetine yakalanmadan önündeki bardağı çekti Felek ve sıcacık gülümsedi. Aniden şimşek hızıyla fırlayıp boğaza bakan camın önünde omuzları sarsılarak ağlamakta olan genç kadının yanına koştu ve kollarını beline dolayıp bara doğru getirdi.
- Hey tamam tatlım sakin ol erkekler için ağlamaya değmez gel sana bir içki ısmarlayayım.
Cenap Bey ve Orkan hemen kızıl saçlı ufak tefek kadın için yer açtılar.
- Felek düşünsene bu gece çalışacağım demişti ama yanında en iyi arkadaşımla buraya gelmiş.
- Baharcım sen bu adama zaten aşık değilsin ki salla gitsin…Kalitesi o kadarmış
- Aşık değil miyim ?
- Aşık mısın ?
- Hayır aslında…
- Martini ?
- Ah tamam Felek sen nasıl içtiğimi biliyorsun.
Kızıl saçlının gözyaşları kurumuş, narin eli ince bardağa uzanıvermişti. Felek yine göz kırptı Orkan ‘a …
- Tanıştırayım Avukat Bahar Hanım ve Mirasyedi Orkan Bey…
- Mirasyedi mi ?
- Evet hanımefendi ancak bunu bu gece o kadar çok söyledim ki sanırım rahatsız olmaya başladım.
- Yiyebileceğiniz bir mirasınız olduğuna şükredin bence…
- Şükredeceğim de Felek izin vermiyor
- Hangi Felek ?
- Sakın kahpe demeyin…
Aniden hepsini bir gülme fırtınası sarıverdi. Bahar, Orkan, Cenap ve Felek karınlarını tuta tuta gülüştüler.
İyimserlik bulaşıcıdır, bir kez kanınıza bulaşmayıversin artık iyileşene kadar etkiler sizi…Orkan içine çöreklenen sıkıntının hafifleyiverdiğini fark etti aniden…Sevgili işadamı abisi Orhan Paçacı’nın her ay söylene söylene ödediği yüklü psikolog ve psikiyatr faturalarına rağmen hayatında her şey kapkara olmaya devam ediyordu. Ne anlamı var yaşamanın diyordu, çalışmanın, çabalamanın anlamı ne ?...Hepimiz önceden belirlenmiş rolleri oynuyoruz, her şey bir oyun.
Öte yandan Felek isminde bu şaşırtıcı kadın kalıplaşmış dengesizliğini altüst edivermişti.
- Müzikle aranız nasıl Orkancım ?
Cenap Bey ile de aniden samimi olmuşlardı.
- Üniversitede okurken jazz ile ilgilenmiştim.
- Oooo dedi Felek bir beyaz peynir tabağını bol sulu hazırladığı rakının yanına koyarken…
- İşletme okumuştum. Ailem işadamı olmamı istiyordu.
- Sen peki diye sordu Felek
- Ben müzisyen olmaya kafayı takmıştım.
- Gerçekten mi çok ilginç…Cenap Bey Orkan’a doğru eğildi…
- Jazz dörtlüsü kurmuştuk dört arkadaş saksafon çalıyordum. Sonra herkes bir yere dağıldı gitti.
- Orkancığım bir gece dinlemek isteriz seni…
- Yıllardır çalmadım bilmem ki ?
- Bu iş unutulmaz Orkan sen biraz pratik yap bir arada burada seni dinleyim kulağım iyidir…Olursa bazı geceler program yaparsın.
- Gerçekten mi ?...Orkan heyecanlanmıştı ki Felek bardağı elinden kaptı.
- Sakın ha dostum önce sakinle sonra iç…
Orkan’ın Bahar ile ilişkisi ve her cumartesi Night Game de yaptığı programın alt yapısı işte böyle oluştu. Cenap Bey ile dostluğu sayesinde müzik aletleri satan ve müzik kursları veren bir dükkan açma fikrini de gerçeğe dökebildi. Tabii Bahar’ın hukuki danışmanlığı ve Cenap Bey’in ortaklığı ile…
Arada sistemi bozulduğunda Felek ile sohbet ediyor ve yeniden iyimserlik virüsünü bulaştırıyordu kendine…
Etrafındaki birisi kahpe Felek diyecek olsa…Lütfen kahpe demeyelim diyor ve sonra pırıl pırıl gülümsüyordu…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.