ADAMIN BİRİ
Tavşan dağa küsmüş….dağın haberi olmuş…hayrola tavşan kardeş nedir derdin ne oldu da bana küstün demiş…!
Sahi böylemiydi ben mi abarttım,ama böyle olsaydı da küslük olmasaydı iyi olurmuş hani!
Gündem de o kadar çok şey var ki yaygın süreli gazete köşe yazarlarına Allah yardım etsin yazmayayım desen olmaz ekmek parası yazsan ne yazacaksın seçmece konular arasında…
Örneğin;
-Adamın biri şişme kadın fonksiyonlarını yerine getirmiyor diye tüketici mahkemesine gitmiş…
-Kadının biri kocasını eşit parçalara ayırıp tencerede haşlamış….
-Hocanın biri,meşhur olmadan önce kibrit kutusundan cami çöplerinden cemaat yaparmış…
-Ulusun biri ekonomiyi canlandırmak için mezarlık fiyatlarında indirim yapmış…
-Adamın biri deri fabrikasında ki ağır şartlardan bıktığımdan PKK ya katıldım diye itiraf etmiş…
-Adamın biri kapatıyoruz afişi ile 3 yada kara geçip 2 mağaza daha açıp kapatıyoruz yazmış…
-Adamın biri ünlü kadının birine kendisine 7 kere geri zekalı dedi diye dava açmış…
-Kedinin biri kasap dükkanının önünden mesleği öğrenemeden emekliye ayrılmış…
-Zat-ı muhteremin biri faili meçhul cinayet yoktur faili meçhul öldürülenler vardır demiş…
-Memleketin biri yağan karların erimesi için çevrede büyük çaplı ateşler yakmaya başlamış…
-Tavşanın teki dağa küsmüş dağın haberi olmamış…
E ne yazmalı yani şimdi uzun uzadıya giden alfabetik cümleler içinde….
Köşe yazısını sarımsaklamalı da mı saklamalı sarımsaklamamalı da mı yazmalı…
Malum yazı kokunca ötesi belli
Atasözü;(bknz) sarımsağı nerde yediysen gir ağzını orda kokut…!
A.B.2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.