- 773 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR DİRHEM HAYAT
İnsanların güven duyacağı bir dirhem hayat, bir dirhem soluk alıp verecek umut
bekliyorum bu ülkede, Öğretmenlerin Ankara’daki olayından sarsılmayan yoktur. En azından ben öyle sanıyorum. 31.Mart.2012 tarihinde de Sivas Katliamının zaman aşımı mitingi var. Temennim iyi geçer. İnsanlar üzülmez ve incitilmez. Onurları için, yaşamak için savaşmak böyle olmamalı. İnsan kılına zarar veremeyecek duyarlııklarla dolu yönetimler yasak bizim ülkeye. Bu denli sisteme teslim olmanın mantığını algılayamıyorum. Çok gençlik dönemlerimde kaldırabiliyordum. Her sorunu düzeltmenin bir yolu vardır diye koşarak giderdim mitinglere. Ülkede aksayan sorunları kurtarmanın bir parçası sayardım kendimi. Bir ömür de gittim. Çalıştığım dönemlerde her zaman haksızlığın karşısında oldum. Evimin içindeki ve kendi içimdeki sorunlardan önce geldi toplumsal sorunlar. Çünkü sorunların bir bütün olduğuna inandım hep. Kemal Türkler’in cenazesinde 18 yaşında hayatımın başında bir genç kızdım. Abdi İpekçi’nin cenazesinde yine öyle . Şimdilerde elim ayağım buz kesiyor. Daha kötü günleri görünce çocuklarıma söyleyecek sözüm kalmıyor. Hani anne o kadar koşturdun durdun diyor büyük kızım. Bu günler için mi ? Biz de kendi çapımızda duyarlılığımızı gösterip , insanlığımızı sergileme sorumluluğumuz olduğunu söylüyorum kızıma . Neden se aynı fikirdeyim. Çünkü çok para kazanıp bireysel yaşamlarını kurtarmak için mücadele eden ve özel yaşamlarını koruma altına alan hayatları da görüyoruz. Yalnız. bencil. tüketmekten bir hal oldular. Mutsuzluklar la dolu varlıklı yığınaklar haline geldi bir çok insan. Mutluluk bireysel olmuyor demek. Ülke batınca, bir yerlerden de patlak veriyor. Gırtlağına kadar borçlu bir ülkede düşünmeden edemiyor insan kendinden sonra gelecekleri. İnsanlık ve adalet diyorum. Umutsuzluğu kendime yediremiyorum. Boğazım düğümlensede kızımın karşısında; gözlerim buğulu, ancak bir şeylerinde düzelmesini istiyorum tabiki. Eğitim adına, İnsanlık adına, Çocuklar adına,dürüst çalışan meslek sahipleri adına, Kadınlar ve tüm insanlık adına, ülkem adına , alevler içinde yanan 35 insanımızn adına tabiki....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.