SEVGİLİYE SİTEMDİR BU....
SANA HER ADIMDA KİLOMETRELERCE UZAKLAŞIYORSUN BENDEN..HER GÜLÜMSEYİŞİMDE BİN IZDIRAP YÜKLÜYORSUN SENİ SEVEN BİÇARE GÖNLÜME..HER SANA SUSAMIŞLIĞIMDA HASRET ÇÖLLERİNDE SUSUZLUĞUNDAN KURUYOR ÇATLAYAN TENİM..GÖZLERİNİN BÜYÜSÜNE KAPILAN GÖZLERİM AMA OLUYOR ARTIK BÜTÜN GÖZLERE HATTAA SANA BİLE..UZANSAM ELİMİ TUTACAKMIŞSIN GİBİ GELİYOR AMA HER SEFERİNDE ELLERİM BOŞLUKTA KAYBOLUYOR..SAÇLARINDAKİ YILDIZLARI TOPLAMAYA KALKIP,SANA ZIRH OLUP,KÖR KARANLIK DÜŞÜRSEM SAÇLARINA KAYBOLUR GİDER SİYAHİ EBRULAR..UZANIR GİDER SANA GELMEK İÇİN YOLLAR AMA SONU YOKTUR,BİTMEZ DİKENLİ,TAŞLI PATİKALAR.HER TAŞIMDA İSYANIM.ULAŞILMAZLIĞA,ÇARESİZLİĞE VE GİTTİKÇE TÜKENEN UMUDUMA..UMUTSUZLUĞUMA ÇARE OLMUYOR HİÇBİR TESELLİ SÖZLERİ.HİÇBİR GÖZYAŞI DİNDİRMİYOR BİRİKEN ACIMI VE SANA OLAN HIRSIMI..BÜTÜN TESELLİ KELİMELERİ ANLAMINI YİTİRİYOR BAŞ HARFİ SEN OLAN CÜMLELERDE..DOĞAN GÜNEŞ BİLE ISITMIYOR TENİMİ VE IŞITMIYOR GÖZLERİMİ..ÇÜNKÜ DÜNYAYA KAPADIM PERDELERİMİ..ESKİDEN SENSİZ OLAN BÜTÜN CÜMLELERE SENİ EKLİYORDUM AMA ARTIK.....BİLMİYORUM CANININ ACIMASIMIDIR ZOR OLAN,YOKSA ACIYARAK BAKAN GÖZLERDEMİ SAKLI OLAN.SEVGİ GEMİLERİYLE YELKEN AÇTIĞIM HER MAVİLİKLERDE ALABORA OLUR HAYALKIRIKLIĞIYLA ZEHİRLENMİŞ UFUKLARDA UMUTLARIM....HER DÜŞÜNCEMDE KAYBOLUP KALIYORUM BEYNİMİN LABİRENTLERİNDE...ÇIKIŞIM YOK...VE ARKA SOKAKLAR KAPALI ADI SEN OLAN MAHALLEDE..O YÜZDENDİR Kİ,YASAK VE YALAN KOYDUM ADINA..YASAKLIK,BENDEN SANA ARMAĞAN,YALANSA SENDE BANA MİRAS KALAN..........