- 966 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZELİME !!!
Zamirlerin isminin yerini tutamayacı bir gecedeyim. herşey karanlık ve darmadağın. en kral edebiyatçı bile gelse yine cümleler gibi darmadağınıklığımı bir paragraf haline getiremez. sen varsın, ben varım ve birde sevgimiz var bu gecede. tıpkı giriş gelişme sonuç bölümleri düzenle sıralanmış bir metin gibiyiz...
Düzeltme işaretine benzeyen şapkanı alıp ünlemlerle uzayan sokaklara noktamı koymak istiyorum. fakat ayraçlarla eki ayrılmış, özel kelimeler gibi varlığından uzak düşüyorum. ne zaman parantez gibi kıvrılan saçların aklıma düşse, üç noktalar gibi sessiz kalıyor yüreğim. sensizlik öyle zor ki tırnak içine alınmış kelimeler gibi soyutluyorum kendimi hayattan...
Ben senin lirik şiirler kadar duygusallığını, epik şiirlerdeki kahramanlıklarını andıran azmini, pastoral şiirlerdeki doğal hayatı, sevdim... bir manzum destan yazdın yüreğimde. manas tan uzun sancılar yaşadım ve inan hüznüm göç destanında ki hüznü aratmadı...
BEN ADININ ÖNÜNE GELEBİLECEK SIFATLARI BİLE KISKANDIM. İSTEDİM Kİ SEN HEP GİZLİ BİR ÖZNE OLARAK KAL VE SADECE BEN BİLEYİM VARLIĞINI.SEN VE BEN DERKEN ARAMIZA GİREN BAĞLACI BİLE SUÇLADIM. BİR BAĞLAÇ UZAKLIĞI KADAR BİLE OLSA SENDEN AYRI KALMAK BANA NE ACILAR VERDİ...
Realizmden naturalizme ne akımlar gördü bü yüreğim ama hiçbirine böyle tutkulu kalmadı. yarım kafiyeler yarım, tam kafiyeler eksik, zengin kafiyeler fakir, tunç kafiyeler bakır olup uyumunu yitirirken biz redifler gibi uyum sağladık birbirimize.
HAYATIMIN ANLAM BİLGİSİ, SÖZCÜKTE YAPIM,BİRTANEM, SENSİZ Bİ DÜNYA YÜKLEMSİZ BİR CÜMLE GİBİ YARIM...
DÜŞÜNÜYORUM DA CÜMLE, ÖGELERİNE- SÖZCÜKLER, EK VE KÖKLERİNE AYRILIRDA AMA BİZ ASLA AYRILMAYIZ....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.