HAYAT
-Eh bee Hayat,Usandım Artık Hallerinden,Her Dakika Her An Beni Farklı Kuyularda Mahkum Bırakmandan Bıktım...
Seni,Hangi Onursuz Eyleminden Sorgulamalyım Hayat,Evinden Çıkıp Vaatani Görevini Yapmaya Giden,Alkışlar Ve İçi Ağlayan Tebessümlerle Uğurlanan,Belki Bir Baba,Belki Kardeş,Yada Arkadaştır...Asker Ve Bir Kurşun Geceyarısından Gelen..
İşte Yine Tuttu Şerefsizliğin Hayat....
-Daye....Ez Başım.....Annesi Merak Ediyor Yavrusunu,O da Belkide Sadece O Kadar Teselli Edebiliyor Annesini Ben İyiyim Diyor,Ama Bilmiyormu Sanki Annesi,Oda Biliyor Hayat,Zamanın İyi Niyetli Olmadıgını,Bir Davadır Tutturmuş,İnsanlar...
Bir Türkü Gibi Dillerde,Ve Hep Aynı Nakarat....
Sonuç;Acı Ağıtlar,Kürtçe Ve Türkçe...Bir Avuç Toprakta Birbirimizi Yok Ediyoruz
Hani Akrep Misali Kendi Kendimizi Öldürüyoruz,Öleceğimizi Anlamadan Ama...
Yaşayacağımızı Bile Bile....
Bir Tek Cümle Yetmiyormu Hayat.....Dünya Bu Kadar Geniş Ve Engin,Dünya Hepimizi Taşıyacak Kadar,Güçlü.....Ve Büyük,Bizler Dar Ve Küçükte Olsak...
-Eh Be Hayaat...Uykusuzluğumdan Mı Şikayt Edeyim,Yoksa Kapanan Gözlerin Bir Daha Açılamama İhtimaline mi Gönül Vereyim,Hayat Neden Bu Kadar Katkısız duruyorsun,Bi Elini Uzat,Çıkayım Şu Bataklık Misali Yataktan...Gece Beni Bekler,Yıllardır Dargınız Uykum Beni Bekler.....Hayat Yeter...Yeter...
Hayat,Öldüğümde Senden Bahsetmeyeceğim Hiç Biliyormusun,Bana nerden Geldiğimi Soracak Biri Olursa,Hadi Ordan Asıl Sen Nerden Geldin? Ben Kendimi bildim bileli Burdayım,Öldüğüm Günden Beri Burdayım,Kendımı Hiç Doğmadım Sayacağım Hayat....Doğmama Sebeb Olan Zamanı Çıkardım Sayacağım Annemle Babamın Hayatından....
Sahi Hayat,Annem de Çok Hasta,Babam Bir Garip Pişmanlık Ve Matem Havasında,Geç Kalınmışlık Girmiş Bi Yerlerinden Sevinçlerinin İçine,Ve Solgunluk,Yüzünde Çiçek Açmış,Yine Her Zamanki Gibi,Küfür Ve Hakaretle Beslenıyor,Bazen Fazla Aç Kaldıgıda Oluyor,Ama Babam İşte Beni Çok Seviyor...Ve Her Gördüğünde İştahı Kabarıyor,
Bende Elimden Geldiğince İyi Servis Yapıyorum,Zira O Olmazsa Bizler Ölüyüz...
Bu Onun Lafı,Tamam Baba,Sen Yoksan Biz Yokuz,Ona Amenna,Babasızlık Annesizlik,Daha Kötü Bir Şey Olabilirmi.....Ama Sen Bizi Varken Yok Saymaktasın Baba,Neyse Babamsın Atamsın.....Benım Derdım [email protected] Hayat Ah....
Hayat,Seni Anlatmaya Başladım Ya,Hemende Uykum Geldi,Uykusuzm Ayrıca,Daha Anlatacağım Çok Şey Var,Bu sadece Bir Önsöz dü Hayat,Yakında Romanımız Başlaacak Seninle Şimdilik İyi Sabahlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.