- 1583 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mütebessim Çehreler
Hani bazı anlar vardır denizler susar dalgalar durgun bir maziyi omuzlar derin koylarda…Sessiz bir fırtına dokunur gönül diline .. Ve savurur kelimelerin kıfayet ettiğince…
Mısraların gizinde nefes alan duyguların yürek döküntüleridir şiir… Gölgesi bile bir başka güzeldir.. Köklü bir çınar misali gölgesinde durakladım bir nebze… Aynı dilden konuşabilen dostların varlığı mum ışığındaki zerafetin suya yasıyan aksi gibiydi.
Mütebessim çehrelerde onca mesafenin çekilen zahmetin o anda nasıl da hiçe sayıldığının farkına varmak kadar güzel bir duygu olabilir miydi bilmiyorum.
An olur usulca savurur gönül rüzgarı savurur yürekten dökülen ahenklerin sesine….
İşte böyle bir rüzgar dokundu o gün ruhuma…Saatler yaklaştıkça o sıcak dostluğun gözlerime dolan buğusu yansıyordu otobüsün camına… Mesafeler azaldıkça büyüyordu içimdeki o dingin fırtına…
Ve gün şafağın kollarında sevgiyi kucaklarken sabaha serinlik getiren yüzleri gördüm.. hepsi birbirinden değerliydi. Bir nakkaş misali gönül seslerini işlemişlerdi şiirin hüzün kokan tozlu yapraklarına…
Ve şiir dedi kalbimin aşina olduğum sesi… Nehir misali çağladı. Güzel dostlukların karelerine bağları kuvvetli bir imza daha atıldı…
Züleyha Özbay BİLGİÇ (Mersin şiir etkinliği anılarımdan)
24 mart 2012/MERSİN
YORUMLAR
Unutulmayacak anılardan olur bazı yaşanılanlar. Böylesi toplantılar da o anlardan oluyor.
Dostluk daim olsun dilerim, sevgilerle
Züleyha Özbay Bilgiç
Canım Züleyha güzel Mersin;imizde seni ve bu güzle dostlarımızı ağırlamaktan inan ki onur duydum ve üzerinden günler geçmesine rağmen resimlerimiz paylaşılıyor ve o güzel günün sohpetini ediyoruz ne mutlu ki böyle dostluklar kura biliyoruz yüreğine sağlık canım öpüyorum.