ALLAH AŞKI
____________ Seherlerde uyur mu kalbi uyanıklar?
_____________________Bülbül onlardan once davranırsa o kalpler uyanık mıdır?
Allah a aşıkım deme tam teslim olmadınsa.Her zerren o aşkla sarsılmadıysa..
İnsanlar sevdiğine değer verdiğine hata yapmamak için en güzel şekilde hazırlanır,en güzel sözler söyler.
Huzuruna asla geç gitmez .Allah ı sevdiğini söyleyen sabaha kadar horul horul uyuyanlar üzerlerine güneş doğanlar ne kadar samimidirler..
Sineleri inlememişse seherlerde.Huşu içinde huzura ermediyse.
Ne kadar samimidir fikri ve zikri aynı değilse..
Allah hak yoldan ayırmasın bizleri.Sev sevindir Rabbim ,koru kendine yakın eyle...Allah ın rahmeti üzerinize olsun .Selam ve dua ile..
YeganemN Bedirhan
YORUMLAR
Huzuruna asla geç gitmez .Allah ı sevdiğini söyleyen sabaha kadar horul horul uyuyanlar üzerlerine güneş doğanlar ne kadar samimidirler
Yegane ablam doğru söylerr...
sağlık açısındanda erken kalmak çok iyi bir şey...
örneğin sabah mamazına her gün kalkmak...vucudu dinçleştiriyor
çünkü o vakit vucutun en zayıf vakti iimiş o saatte kalkınca dinçleşen vucuda zararlı hastalık mikropları hastalık yapma gücünü bulamazlarmış..su ile yıkanan el yüz baş ayak oksijen alınca daha sağlıklı olurlar..oksijen hayattır..suda oksijenin vucuda girmesini saglayan bir vesile araçlarından biridir...güzel yazınızı destekliyorum..tepriklerrr.. .selam ve saygılarımla..
İnşaALLAH... Allah aşkı insana enerji ve canlılık verir. Bu ruhla yaşayan, Allah’a derin bir teslimiyeti ve Allah aşkını ve korkusunu derinden hisseden insan için tedirgin olacağı, rahatsızlık duyacağı bir şey yoktur. İnsan ancak bu aşkla huzur bulabilir,
Allah ne musibet verirse versin, aşkla sevmeli Allah’ı. Razı olalım O Tek Sevgiliden ki O da bizden razı olsun.
Teşekkürler, saygılar...
Fuat Türker tarafından 3/29/2012 7:18:32 AM zamanında düzenlenmiştir.