Mektup
O değil de;
Uzun zaman oldu görüşmeyeli. Mektubuma başlamadan önce büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden...
Nasılsınız, umarım afiyettesinizdir... Bizleri soracak olursanız...
O değil de;
Eskiden ne güzel mektuplar vardı. Sonra pullu tebrik kartları.
Büyüklerimiz ne sabırlıymış. Babamın zaman zaman hep mektup yazdığını hatırlıyorum. Giden ve gelen mektuplar. Birara postacının bizim için çalıştığını düşünmeye başlamıştım ve adamı ’bizim postacı’ ilan etmiştim.
Postacıya giderayak annemim ikram çabaları da cabası...
Kapıya her gelene hiçbişey ikram edilmezse bile en azından su ikram edilirmiş.
O değil de;
İkram önemli bir konu. Bir fırsatını bulduğumuzda bu konuya eğilelim.
O değil de;
’ne mektup geliyor ne haber senden/söyle de bileyim bıktın mı benden/her akşam güneşin battığı yerden/gözlerin doğuyor gecelerime’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Özlemiştik epeydir.
Hoş geldin Esma...Delikanlıdan mektup bekliyorsun sanırım ama biliyorsun Mektubun ruhuna fatiha diyeli epey zaman oldu. Sen yine de cep telefonu ve internetle idare et artık...
Haa bu arada şarkı olarak da '' İbibikler öter ötmez ordayım''ı tavsiye ederim.
Esma KAHRAMAN
İkram konusuna eğilin evet. O konuda yazacak şeylerim olabilir benim de. Öğlen yemeğe çıktım. Bir AVM'nin food court'unda oturan insanların yaş ortalaması 60 idi. Kİmse evine misafir çağırmamış, herkes arkadaşını almış pizza yemeye gelmiş. O misafir odaları da öyle kuru kuru beklesin yani.
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi o bir dönemdi bitti...Genç, bilse durumu bu yazıyı başka türlü yazdırırdı size...Dayısı durumu bir şekilde hissederse bir şike yapabilir. Siz de onu çerçeveletip saklıyabilirsiniz.... :))
Hile mile...Olur vallahi !
Tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
( Hilesiz olmaaaaazzzz ...Bakar durursunuz postacının yoluna...Ben bu mektup işini iyi bilirim )
Esma KAHRAMAN
sevgilerimle.
şimdipostacılar fatura ve kredi kartı ekstresi getiriyor yada ihparname nasıl ikramda bulunasın boğmak gelir içinden o değilde herşey internetten artık sınav sonuçları bile postacılar bahşişde alamıyorlar
tebrikler selam sevgiler
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.
Kapıya her gelene hiçbişey ikram edilmezse bile en azından su ikram edilirmiş.
Genel tuvaletler de yok o zaman. Az çektirilmemiş postacı amcaya sürekli bir şeyler içirilerek.
Esma KAHRAMAN
Hâlâ yazarım, yazmaya çalışırım. Hevesle beklerdim ben de mektubun gelişini. Size ait bir şeyin varlığını hissedersiniz, yalnızca size özel, üstünde sizin adınız... Keyifli günlerdi.
O değil de;
Bu kadar melankoli içinde hoş tarzınızla biraz nefes aldım.
O değil de;
İkram konusunda yazacaklarınızı da merak ettim.
O değil de;
Görüşmek üzere,
Esma KAHRAMAN
:) biraz nefes aldırabildiysem ne mutlu. teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. sefalar getirdin.
O degil de
Eskiden köylerimizde "terzi Hasan Turan eli ile " diye adresler vardı..