- 4003 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
Mutlu yıllar Güldeste
Sevgili Neşe, siteye geldiğim günden beri, sımsıcak yorumlarınla, sevgi dolu yüreğinle, o, gül destesi kollarınla hepimizi kucakladın. Sayfalarımızda hissettik deste deste güllerin kokusunu.
Sana karşı içimde öyle sevgi dağları büyütmüştüm ki, artık taşıyamayacağıma karar verince seni görmeyi kafama koymuştum. Önce, Ankara toplantısında, bu yaz da sevgili arkadaşımız Ayşe09’un Aydındaki evinde bir araya gelmiştik. Ne güzel bir gündü o gün.
Bugün senin doğum günün, iyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdım, iyi ki benim arkadaşımsın ey gönlü geniş, güzel insan!
Dünya durdukça dostluğun ve o güler yüzün dursun.
Umarım bir gün bir yerlerde tekrar buluşabiliriz.
Umarım dostluğumuz ebediyen durur.
Bu zamanda dostluklar, eften püften sebeplerle yıkılıyor. Demek ki temeli sağlam yapılmıyor ki, en küçük bir sarsıntı yıkabiliyor.
Bizim dostluğumuzu yedi şiddetindeki depremler bile yıkmasın emi can.
Seni seviyorum.
28.03.2012/ Emine UYSAL
Fotoğraftakiler soldan sağa: Nilgün Kurt, Emine Uysal, Ayşe09 Ayşe Karan, Neşe Kızılyar.
YORUMLAR
sevdiğim saydığım ve her daim taktir ettiğim muhteşem dörtlü.... sağlıkla nice yıllara.... saygılar
GÜLDESTE
Duyguların samimiyeti her ifadesinden belli bir paylaşımdı. Doğum günü kutlu olsun, dostluklar baki olsun dileklerimle gönül dolusu selam ve sevgilerimi bıraktım sayfana...
GÜLDESTE
Allah yüzündeki tebessümü eksik etmesin, hepimizin gönlünde taht kurdular, uzun, sağlıklı, bereket dolu nice yıllar dilerim.
Neşe Hanımın doğum gününü kutluyorum, sana da böyle bir güzelliği paylaştığın için sonsuz teşekkürler, sevgilerimle
GÜLDESTE
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle.
Nedense sayfadan ayrılamadım.Fotoğrafı yayınlamanız ne hoş olmuş.
Evet günümüzde candan dost bulmak ve bunu korumak kolay değil çıkar ilişkileri hep.
Ne mutlu size dostluğunuz baki olsun.
Saygı ve sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Fotoğrafı yayınlamamdaki amacım, sıcaklığı hissettirmek içindi.
Teşekkürler, sevgimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle.
Yedi şiddetindeki yıkamaz da arkadaşım on şiddetindeki de yıkamasın bu güzel dostluğunuzu.. Güldeste arkadaşımızın doğum günüde kutlu olsun nice sağlıklı yaşlara inşallah.. vefalı dostsun sen her daim sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle...
BOZOK KIZI
GÜLDESTE
BOZOK KIZI
Tanıdıklar burada ne güzel..
Hepinize selamlar....dostluğunuz baki ola..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Selam ve saygılarımla.
GÜLDESTE
rabbim böyle güzellikteki dostlukları daim kılsın...
o yüreği yüzüne düşmüş bir melek.. rabbim uzun ömürler versin ,sağlık sıhhat içinde...
adaşım sana da dua ediyorum dostluğun daim olun diye
sevgimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgimle...
GÜLDESTE
Emine UYSAL (EMİNE45)
Seni seviyorum canım benim, kucak dolusu sevgiler.