- 500 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
milenyum yalnızlığı
insanoglu dogayla ilk mucadele etmeyi ogrenıp dogayla basedebılmeyi basarmasından bu yana devirler geldi gecti.insanın yasam tarzında bir takım degısıkller meydana geldı.
demek istedigim modern çagı yakaladık ve bu surec buyuk bır hızla devam edıyor.bu hızlı ilerleyıs ıcerısınde kımı zaman duygularımızı su istimal ettık.hatta cok ılgınctırkı insanlıgımızın vermıs oldugu sosyal olma ozellıgının aksıne durumlar ortaya cıkıyor.sunu kastederım kı buyuk metropoller bıle bızım yalnızlıgımızı gıderememstır.cok buyuk kıtleler halınde yasamamıza ragmen o kadar yalnızıs ki artık en yakın tanııklarımızdan bıle bıhaber olmusuz.kımseyle duygularımızı paylasamıyor,kendı dunyalarımızın kapıları arkasına kılıtlemısız kendımızı...
biz bir yandan teknolojıyı gelıstırıp,ulasım yollarını gelistirerek baglantılarımızı guclendırırken obur taraftan da son derece monoton bır hayat surdurmekteyız. cok ılerleme yaptık modernleşme adına fakat bır yandan da sınırlerımızı ,duygularımızı katbettık desek yerıdır herhalde.
ne kadar cok mesguluz degıl mı? hiç bos vaktımız yoktur nedense veya fırsat bulamayız ıcımızden gecen duyguları ıfade etmeye .oyle ya uygun bır vakıt bulup(bıraz sonra,yarın ,...)ıfade edecegiz !ama sımdılık cok calısıp modern insan olma hedeflerımızı gerceklestırmelıyız !
iste sen boyle davrandıgın surece ,evet belkı biseylerı gelistirip ilerleme kaydedeceksın ,ama sunu unutma ki monoton bır hayat sürmekten kendini alamayacaksın;yapmış oldugun bütün icatların yanında bir de üretmiş olduğun bir ’modern yalnızlığın’ var...
Selim......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.