YORUMLAR
Bir televizyon programında Cüneyt Arkın anlatıyordu: ''Pek çok aktristle kaç defa yatağa girdik filmlerde ma bir kez bile öpüşemedik...Sahnelerde ya bir şömine yanışı seyretti seyirci, ya da yağmur filan sahnesi'' diye. Bizim Paşazade ile Cemile aşkında da durum üç aşağı beş yukarı öyle oldu. Dilaverden bu konuda da ders alması gerecek sanırım...Ama yine de ilk milliği için fena sayılmaz. Yalnız sonunu merak etim..Bu bir rüya mı yoksa gidiyor mu bizim Paşazade cenabet cenabet.? Neyse ben bir sonraki bölüme uçuyorum.
Kemnur
Yahu Hocam,
Bizi heyecandan öldüreceksiniz. devamına yorum yapamaz haldeyim.
Sabırsızlıkla bekliyorum.
Saygılarımla.
Kemnur
Kemnur
Yorum yazamasam da kesin okuyorum paşazadeyi. Kaçırmam mümkün değil. Ne kadar saf bir çocuk. Herkesi kendi gibi bilip inanıyor. Önce takım elbiseler gitti şimdi de canından olacak. Ölmeyeceğini bildiğim için içim rahat. Ama başına daha neler gelecek, o belalardan nasıl kurtulacak merak içindeyim. Sadece yazmak yetmiyor. O yazıya okuyucu çekmek, okurken olayları gözde canlandırmak bir sanat işi. Buda sizde fazlasıyla var hocam. Yüreğinize, emeğinize sağlık. Saygılarımla...
Kemnur
birazcık tadı bile çok gördün...sevgili kemnur sen paşazadeyi kıskanıyorsun...ne yaparsan yap paşazade dimdik ayakta kalacak...benim bildiğim paşazade atılan kurşunları leblebi gibi yutmuştur...saygılar
Kemnur
Sessizce gelip okuyor ve gidiyorum. Biliyor musunuz, bu kadar uzun soluklu yazabilmeyi ne çok isterdim.
Paylaştığınız için çok teşekkürler...
Kemnur
Kemnur
vay paşazadeye tam mutlu olacak derken vuruldu galiba herkesin peşine gidiyor salak çocuk tebrikler saygılar