Hayatımın Hangi Noktasındasın ?
İyi günler ben Perla. Üçgenlerle dolu bir matematik dersinden yazıyorum. Size birazcık kendimden bahsedeyim. Ya da... Bi dakika yaa beni tanımanız neyi değiştirecek ? Hangi rengi sevdiğimi, hangi yemeklerden nefret ettiğimi, boş vakitlerimde neler yaptığımı falan :/ siz anket defteri misiniz ? Hadi söylesenize neyi değiştirecek astımlı olduğumu öğrenmeniz ? Nelerden vazgeçeceksiniz manyak ruhlu biri olduğumu öğrenince ?...
Hiçbir şey değişmeyecek di mi ? Değişmeyecek çünkü önemli olan en sevdiğim rengi bilmen değil, hayatımın hangi noktasında bulunuyor olman. Sana telefon açtıp kötü olduğumu söylediğimde orada teselli vermeye devam mı ediyor, yoksa nerdesin sen diye sorup ardına bulunduğum yere geliyor olman mı ?
Gördüğüm yerde günaydın dediğim mı yoksa günaydın demek için gördüğüm insan mı olman.
Benim için zevklerimiz bilmen önemli değil, önemli olan zevklerini yaşadığım insan olup olmaman.
Kısacası hayatımın hangi noktasında olduğun. Geçmiş zamanlı mı geniş zamanlı mı hayatımda bulunacağın.
Offf her neyse benim için asıl önemli olan ne biliyor musun ?
Az sonra soracağım sorunun yanıtı
Sen benim hayatımın hangi noktasındasın ?...
YORUMLAR
güzel bir yazı!, fazla söze gerek yok , içten yalın ve bir okadar da sorgulayıcı .. soruna gelince cevabı bende değil ama belki bilmek istersin en sevdiğim renk mor ...